تازه‌ترین عناوین

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور نسبت به آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و کاهش ۱۴ درجه‌ای دما و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.
شاخص کل بورس در دومین ساعت معاملات امروز ۱۱ آبان با رشد همراه بود.
محسن رجب‌پور مدیرعامل مجمع صنفی ناشران موسیقی به بیان جزییاتی از جلسه روز گذشته تعدادی از برگزارکنندگان کنسرت‌ها با سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد پرداخت.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۷ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۶۴ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۰ هزار و ۷۰۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۴ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۹۰ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد مختلفی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با افزایش ۲.۶۱ درصدی تا سطح ۲۹ هزار و ۶۴۷.۰۸ واحدی بالا رفت.
شاخص کل بورس در سومین روز هفته به مدار رشد بازگشت و با جهش ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحدی بر پله یک میلیون ۳۶۱ هزار و ۴۰۶ ایستاد.
به دنبال ثبت عنوان «قلب طهران» برای تیم فوتبال شهرداری منطقه 12:

آغاز به‌کار رسمی تیم قلب طهران در مسابقات لیگ نوجوانان شهر تهران

شهردار منطقه 12 از آغاز به‌کار رسمی تیم قلب طهران در «مسابقات لیگ نوجوانان شهر تهران» به دنبال ثبت عنوان «قلب طهران» برای تیم فوتبال شهرداری منطقه 12 در هیأت فوتبال تهران خبر داد.
احمد آزاد چند سالی بود که در اصفهان زندگی می‌کرد. احمد آزاد امروز، دهم آبان ۱۴۰۰ پس از مدتی بیماری در سن ۶۰ سالگی درگذشت.
سازمان آگهی های پرسون