تازه‌ترین عناوین

در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که مرغ منجمد از کیلویی ۲۵ هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: افرادی که برای سفر به خارج از کشور به تزریق یک یا دو نوبت واکسن آسترازنکا نیاز دارند از روزهای آینده می‌توانند با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی کشور درخواست خود را ثبت کنند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: با همکاری شهرداری تهران و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، پروژه اتصال خطوط 6 و یک شبکه مترو پایتخت به خطوط حومه‌ای راه‌آهن سراسری کشور به ثمر خواهد نشست.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۷۶۳ نفر رسید.
محمد لقمانیان، عروسک‌گردان عروسک «فامیل دور» و صداپیشه «بچه فامیل دور» نوشت: خیلی سخت است که عروسک‌گردان فامیل دور و صداپیشه بچه فامیل دور باشی و دیگر آن برنامه پخش نشود و آن کاراکترها دوباره جان نگیرند. در حد مرگ دلتنگتان می‌شوم گاهی.

گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین مرحله فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خودروی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک را از ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه/۱۲ آبان ماه) اجرا می‌کند. مهلت ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت وجود دارد.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونای تزریق شده در کشور به ۸۹ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۱۱ دُز رسید.

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران اظهار داشت: مدیریت شرکت بیمه تجارت‌نو با بهره‌گیری از عواملی چون هدایت، نظارت، برنامه‌ریزی و ساماندهی و ادغام تمام این عوامل با خلاقیت و نوآوری، توانسته به موفقیت‌های چشمگیری در صنعت بیمه دست یابد.
سازمان آگهی های پرسون