اجرای طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ؛

هشدار جانشین ناجا به هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه

جانشین ناجا گفت: پلیس با آن دسته از افراد و رانندگانی که با راندن خودروهای شوتی موجب  برهم خوردن آرامش روحی و روانی جامعه و مخدوش شدن امنیت شهروندان می شود با شدت و حدت برخورد نموده و آنان را جهت رسیدگی به جرایم ارتکابی تحویل مراجع قضایی می نمایند.
تصویر هشدار جانشین ناجا به هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز در بازدید از دستاوردها و کشفیات پلیس آگاه تهران بزرگ تحت عنوان طرح کاشف صمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش ها و دستاوردهای ناشی از مجاهدت های شبانه روزی پلیس خدوم و زحمتکش اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را استکبار از مهم ترین نتایج مبارزاتی مردم سلحشور و مبارز ایران دانست و تجلیل و گرامیداشت این روز را تجلیل از آرمان های امام راحل و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی ادامه داد: ملت مومن ایران در تمام مراحل و دوران زندگی خود به دنبال آرامش هستند و در فضای توام با امنیت و آرامش به زندگی و کسب و کار روزانه خویش مشغول هستند.

جانشین ناجا به شهروندان پایتخت اطمینان خاطر داد و گفت: فرزندان غیور و مجاهدتشان در مجموعه نیروی انتظامی بطور شبانه روزی در جهت تامین امنیت و فراهم ساختن موجبات آسایش و آرامش عمومی و اجتماعی شان بطور شبانه روزی سر از پا نخواهند شناخت.

وی در ادامه به ماجرای آدم ربائی اتباع خارجی اشاره کرد: ابن کودک که عازم رفتن به کلاس تقویتی بود، مورد ربایش آدم ربایان قرار گرفته بود با تلاش های برگزیده وقفه ماموران زبده و مجرب پلیس آگاهی از زمان تشکیل پرونده حادثه گروگان گیری طی ۴۸ ساعت با عملیات موفقیت آمیز این کودک را از چنگ گروگانگیران سالم نجات داده و به آغوش خانواده اش بازگردانده اند.

سردار رضایی با یادآوری اینکه مردم صمن هوشیاری خود در حفاظت از اموال و لوازم شخصی خود اعلام کرد و گفت: پلیس نیز با آمادگی کامل و بکارگیری توانمندی های علمی و پلیسی خود نسبت به دستگیری سارقین و کشف اموال و اشیا مسروقه پایتخت بطور مداوم و مستمر اهتمام می ورزد.

جانشین ناجا افزود: پلیس با آن دسته از افراد و رانندگانی که با راندن خودروهای شوتی موجب برهم خوردن آرامش روحی و روانی جامعه و مخدوش شدن امنیت شهروندان می شود با شدت و حدت برخورد نموده و آنان را جهت رسیدگی به جرایم ارتکابی تحویل مراجع قضایی می نمایند.

ساراپیرانه

369131