تازه‌ترین عناوین

میزان بدهی‌های خارجی ایران در پایان شهریور ۱۴۰۰ به ۹ میلیارد و ۳۱ میلیون دلار رسید که نسبت به پایان سال ۹۹ معادل ۱.۲ درصد کاهش داشته است.
گرفتگی رگ قلب تحت عنوان بیماری قلبی عروقی و تصلب شرایین شناخته می‌شود. این معضل معمولا منجر به سکته قلبی و سایر بیماری‌های عروقی شده که به مجموعه آنها بیماری قلبی عروقی می‌گویند.
معاون فنی و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت کلیات و جزئیات ساز و کار برای کنترل تماشاگران را در ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه آینده تصویب خواهد کرد و از اول آذر ماه این مساله اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
معاون اجتماعی پلیس فتا ضمن هشدار درمورد همراه بانک‌های جعلی بانکی در گوگل پلی، به مردم توصیه کرد که از دریافت و نصب اپلیکیشن‌های آلوده که از طریق ارسال پیامک‌ها برای آنها ارسال می‌شود، جدا خودداری کنند.
رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سوریه جایگاه ویژه‌ای در کشور‌های محور مقاومت دارد و در طول این ۱۰ سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و هر کشور دیگری قطعا نمی‌توانست تحمل کند.
بانک ایران زمین در راستای تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات در واحد ستادی ادارات مرکزی، در استان تهران دعوت به همکاری می کند.
حسن عظیمی نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در ۷۴ سالگی درگذشت.
مدیرعامل شرکت بیونتک معتقد است که هنوز این خطر وجود دارد که درپی استفاده از داروی ضدکرونا، ویروس نسبت به درمان مقاومت پیدا کند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ١٩ آبان ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١٢ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون