تازه‌ترین عناوین

با توجه به افزایش قیمت خودروها و تجهیزات آن‌ها در کنار افزایش آمار سرقت خودرو در سال‌های اخیر، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان خودروها جبران خسارت‌های ناشی از دزدیده شدن ماشین است.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ درجریان مانور برف روبی این منطقه نوید داد شهروندان منطقه ۵ در زمان بارش برف هیچ نگرانی نداشته باشند و از این نعمت الهی لذت ببرند.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران اعلام کرد: در پی فعالیت‌های عمرانی خط ۶ مترو منتهی به ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم، قسمتی از محل فعالیت کارگران ریزش کرد.
سال 98 زنی به مأموران پلیس خبر دادکه دو مرد موتورسوار خودروی او را متوقف کرده و به بهانه کمک به او نزدیک شدند و وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس رهایش کردند.
نخستین جشنواره کیی پلای مازندران با ارائه انواع غذا‌های مشتق شده از کدوحلوایی در ساری گشایش یافت.
این برنامه واقع در پارک ولایت به مدت دو روز همراه با پخش موسیقی محلی و رقص عروسک ها، مسابقه، پخت کدو پلو و انواع غذاهایی که میتوان با کدو پخت، برگزار شد.
"کیی" در زبان مازندرانی به معنای کدو حلوایی یا کدو تنبل و "پِلا" نیز به معنای پلو است و اگرچه همچنان یکی از خوراک‌های معروف استان به شمار می‌رود اما در مقایسه با گذشته کمتر مصرف می‌شود و شما اگر خواهان چشیدن مزه کیی پلا باشید فقط باید یک کدبانوی مازندرانی آن را برایتان طبخ کند، چون در منوی کمتر رستورانی در استان می‌توانید آن را پیدا کنید.
با حضور دانش آموزان، مسئولان صنعت بیمه و گروه های هنری:

زنگ بیمه در تهران به صدا درآمد

صنعت بیمه برای تعمیم امر بیمه و رفع نگرانی ها و ایجاد فضای آرامش در جامعه برنامه های متنوعی دارد که یکی از مهمترین آنها فرهنگسازی از طریق مدارس است.
سازمان آگهی های پرسون