فال روزانه چهارشنبه ۱۹ آبان

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
تصویر فال روزانه چهارشنبه ۱۹ آبان

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

فروردین

شما معمولا از آن دسته آدم هایی هستید که ترجیح می دهند در آرامش خودشان و در فضای امنی که برای خود ساخته اند بی آن که در مرکز توجه قرار بگیرند کارها و مسئولیت هایشان را به انجام برسانند. شما خودتان را بین همه گم می کنید تا توجهی به خود جلب نکنید، اما امروز قضیه فرق کرده است و دلتان می خواهد دیده شوید و هیچ چیزی به جز این شما را راضی نخواهد کرد. خوشبختانه شما توانایی و استعداد لازم برای این که در مرکز توجه قرار بگیرید را دارید و فقط باید راه مورد علاقه تان برای خیره کردن دیگران به خود را انتخاب کنید. مشکلی که به وجود آمده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده زیاد حاد نیست شما توانایی گذر از این طوفان را دارید. دنیا را بیش از این سخت نگیرید. اولین کسی که ضررش را می بیند، خودتان هستید. باید در زندگی روزمره تان تغییر رویه ای بدهید. شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان رسانید. از دیگران کمک نگیرید.

اردیبهشت

روحیه‌ حساسی دارید و اجازه می‌هید مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده شما را ناراحت و عصبانی کند. این وضعیت نه تنها سلامت روحی شما را به خطر می‌اندازد، بلکه اطرافیان نیز از عصبانیت‌‌های بی‌مورد شما در امان نیستند. در نتیجه از امروز به بعد تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته‌ باشید و با چیزهای معمولی و پیش‌پاافتاده ناراحت و عصبانی نشوید. انسان مهربانی هستید و تاکنون کسی بدی از شما ندیده‌ است. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید پاداش محبت‌های خود را دریافت خواهید کرد. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که ارزش محبت‌های‌تان را دارد.

خرداد

در سکوت ظاهری بین شما و یکی از اطرافیانتان تنش خاموشی در حال بالا گرفتن است. هر چند به ظاهر همه چیز آرام و روبه راه به نظر می رسد، اما وضعیت بین شما دارد به نقطه ای بحرانی می رسد و باید پیش از آنکه اوضاع از این که هست بدتر شود به آن رسیدگی کنید. شما در حال حاضر در نقطه عطف بسیار مهمی از زندگی خود قرار گرفته اید و می توانید موفقیت های زیادی را کسب کنید، فقط باید بتوانید به ترس از شکست غلبه کنید و راه ماجراجویی را در پیش بگیرید. تغییرات را با روی باز پذیرا باشید و جسارت پیشروی نداشته باشید. با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی که در ذهن می پرورانید به ثمر برسد. خاطرات تلخ را بیش از حد مرور و برای دیگران تعریف نکنید. یادآوری اس برای آنها خسته کننده است و باعث می شود از اطرافتان پراکنده شوند. گام های زندگی را با دقت بیشتری بردارید. استعدادی تازه را در خود کشف کنید.

تیر

مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنمایی‌های خود را از این فرد دریغ نکنید. با خرید هدیه‌ای عشق خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ثابت کنید. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید.

مرداد

شما برای ایجاد تعادل در خواسته های امروزتان مجبور خواهید بود به سختی تلاش کنید. شما بین میل شدیدی که به ماجراجویی احساس می کنید و علاقه ای که به دیدار و صحبت با دوستان و عزیزانتان دارید بر سر یک دو راهی مانده اید. در هر دو صورت شما این فرصت را خواهید داشت که حرف هایی را که دوست دارید بزنید و کارهایی که دلتان می خواهد را انجام دهید. اکنون از آن زمان هایی است که باید تمام سعیتان را بکنید که در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید؛ نباید به سادگی از میدان خارج شوید. در موقعیتی قرار می گیرید که دوست و دشمنتان را خواهید شناخت، زمان آرامش نزدیک است. مسیر کارهایتان را عوض نکنید. این روزها بهتر است کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. از تک تک روزها و لحظه هایتان استفاده کنید. مهلت تان برای انجام کاری فرا رسیده، مبادا این زمان را از دست بدهید.

شهریور

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید و دامنه رفقای‌تان را گسترش خواهید داد. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز هرکاری که دست‌شان بر می‌آید را برای شما انجام می‌دهند. کارهای روزانه را با سرعت بیشتری انجام دهید و اجازه ندهید کار ناتمامی به فردا موکول شود. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. امروز بر سر مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

مهر

امروز ممکن است برای گرفتن یک تصمیم مهم و یا برداشتن قدمی تأثیر گذار تحت فشار قرار داشته باشید و یا حداقل خودتان این طور فکر کنید که باید هرچه سریعتر تصمیم خود را در این رابطه بگیرید. از طرفی هم انگار گزینه هایی که پیش رو دارید هر لحظه دارند بیشتر و بیشتر می شوند. سعی کنید، برای عملی کردن آن کمی دست نگه دارید. شاید امروز مجبور باشید برای دفاع از باورها و عقاید خود با بعضی ها که نظرات مخالفی دارند دست و پنجه نرم کنید. به آنها نشان دهید که باید به باورهای شما احترام بگذارند. به شرکت در یک پروژه اقتصادی دعوت می شوید، باید هوشیار باشید و تمامی جوانب را در نظر گرفته و آنگاه تصمیم مقتضی را بگیرید. در مورد مسئله ای عاطفی کارها بر وفق مرادتان پیش می رود و نسبت به تصمیمتان احساس خوبی پیدا می کنید.از کنار یک خبر مهم ساده نگذرید و مسئله را سطحی نگاه نکنید.

آبان

وقتی را به خودتان اختصاص دهید و دستی به سروروی خود بکشید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان حسابی خوش‌بگذرانید، اما در تفریح و شادی زیاد‌ه‌روی نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

آذر

کینه‌ای که از فردی به دل دارید را فراموش کنید و از در محبت و دوستی با اطرافیان وارد شوید. مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. خودتان را بیش‌از‌حد وقف پاسخگویی به نیازهای اطرافیان نکنید. امروز احتمال عاشق‌شدن شما بسیار است، اما با عشق ماندگاری طرف نخواهید بود. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

دی

امروز خود شما تغییری خاصی در رفتار و کارهایتان نمی بینید، اما از نظر دیگران به یکباره همچون مدیر و رهبری توانا شده اید. وقتی همه در تردید و دو دلی به سر می برند و یا تصمیم های اشتباه می گیرند شما می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کرده و حتی دیگران را هم از اشتباه هایشان نجات دهید. مخصوصا وقتی بدانید که فقط پای خودتان در میان نیست و نسبت به بقیه و منافعشان هم مسئول هستید قدرتی که در وجود خود حس می کنید حتی بیشتر هم می شود. از نشان دادن توانایی هایتان خجالت نکشید و بگذارید همه خود واقعیتان را ببینند. در مورد کمک به دوستی بهتر است همان کاری را بکنید که حال خودتان را بهتر می کند. فکری شما را به خودتان مشغول کرده، این فکر خواب و خوراک را از شما گرفته، یادتان باشد در حال حاضر کارها بر وفق مراد هیچکس پیش نمی رود با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکل مالی نشوید.

بهمن

روحیه‌ای کسل و غمگین دارید و احساس می‌‌کنید این روحیه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را گرفته‌است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و غصه‌ها را زمین بگذارید و با رویکردی شاد و با نشاط، زمینه را برای موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبرو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. زمینه آشنایی با فرد مهمی برای شما فراهم می‌شود و این آشنایی در دراز مدت سود سرشاری روانه جیب‌تان خواهد کرد. یکی از اطرافیان که حسابی روی شما حساب باز می‌کند، امروز به کمک‌تان نیاز دارد، اما سر شما به اندازه‌ای شلوغ می‌شود که فرصتی برای کمک به این فرد پیدا نمی‌کنید. از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت از هر کاری برای کمک به وی دریغ نخواهید کرد.

اسفند

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصاب‌تان را خراب کند. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. فرصتی مهیا می‌شود تا دستی به سروروی منزل خود بکشید و با انجام تغییرات در خانه، حال‌‌و‌هوای خود و اعضای منزل را بهبهود بخشید. احترام همسر یا عشق‌زندگی خود را نگه نمی‌دارید و با زبان تند و تیز خود ایشان را آزار می‌دهید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار شما را به مشاجره تلخی بکشد، امروز این رفتار را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که از برگ گل به عشق‌زندگی‌تان کمتر نگویید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا خبری از ریا و دروغ میان شما و عشق‌زندگی‌تان نباشد.

370273