تازه‌ترین عناوین

علاوه بر هواوی و زد‌تی‌ای، شرکت‌های چینی دیگری که از سوی ایالت متحده به عنوان تهدیدات امنیت ملی معرفی شدند شامل شرکت ارتباطات Hytera، شرکت فناوری دیجیتال هایک ویژن هانگژو و شرکت داهوا تکنالوجی می‌شود.
این روزها و به خصوص با توجه به شرایط کرونا و استقبال بیشتر از خدمات آنلاین مثل خرید اینترنتی، گرفتن کد بورسی، افتتاح حساب بانکی یا صرافی ارز دیجیتال و ... قطعا به کد پستی منزل یا محل کار نیاز است. اما معمولا این کد ۱۰ رقمی را حفظ نیستیم یا تا به حال برای دریافت آن اقدامی نکرده‌ایم.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۳ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۱۰۴ هزار و ۶۱۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۹ میلیون و ۱۹ هزار و ۱۳۹ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
بانک مرکزی امروز (شنبه، ۲۲ آبان‌ماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براین اساس نرخ ۲۷ ارز از جمله یورو و پوندکاهش و قیمت ۱۲ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هفت ارز ثابت ماند.
هوش مصنوعی فرصت‌ها و چالش‌هایی را به بخش آموزش عالی ارائه کرده و این پتانسیل را دارد که بسیاری از حوزه‌های آموزش عالی از جمله مدیریت دانشگاه و تولید محتوای هوشمند را تغییر دهد.

بررسی‌های یک مطالعه بر روی بیش از ۲۱ هزار خانوار ایرانی نشان داده که مصرف فست فود در دوران قرنطینه در خانوارهای ایرانی به شدت کاهش یافته است. اگرچه ممکن است که این اتفاق را خوشایند بدانیم؛ اما این‌که چه غذاهایی جایگزین فست‌فودها در خانوارهای ایرانی شدند و همچنین پیامدهای کلی سلامتی آن، نیازمند مطالعات بیشتری است.
تلاطمات پیوسته در بازار، همچون طوفان بسیاری از بازارها را درمی‌نوردد و تندبادی را شکل می‌دهد که نتیجه اعمال سیاست‌های دستوری و دخالت‌های نابجا از سوی دولت در بسیاری از بازارها است؛ حالا هم این گردباد به صنعت خودرو رسیده و یک معاون وزیر، دستور افزایش قیمت را صادر و وزیر آن را لغو می‌کند. حالا همه چیز به دستور رییس‌جمهور گره خورده است.

سازمان آگهی های پرسون