تازه‌ترین عناوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در شورای شهر تهران خبر داد.
مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد چون قوانین موجود، مشکل محصولات آسیب رسان به میراث را به شکل جامع بررسی نکرده، دامنه‌ بزرگی از فعالیت‌های تبلیغاتی و آموزشی برای حفاری آثار تاریخی شکل گرفته است.

در پی حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد؛

عزل رئیس اداره بازیافت منطقه ۲۱

در پی دستور علیرضا زاکانی برای برخورد با مسببان حادثه ضرب و شتم کودک زباله گرد رئیس اداره بازیافت و جانشین منطقه ۲۱ عزل شدند.

در حالی که سرعت واکسیناسیون علیه پاندمی کووید ۱۹ در کشور کاهش یافته و به زیر یک میلیون دوز تزریق در روز رسیده است، متاسفانه تعداد شهرهای قرمز کرونایی رو به افزایش است.

با حکم رئیس قوه قضائیه؛

رئیس سازمان زندان‌ها منصوب شد

رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی، غلامعلی محمدی را به عنوان رئیس سازمان زندان‌ها منصوب کرد.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۱ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۵ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۸۰ هزار و ۷۴۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۷ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۵۲۸ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.
بهاره رهنما: «هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد بی‌دست و پاست!» حظ بردیم از دُرفشانی‌هایتان خانم رهنما. حرف‌هایتان را که شنیدیم کلمه بغض کرد، صدا روزه سکوت گرفت و پژواکِ پوچی در گوش‌هایمان پیچید و غُرید.
معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص کاهش نرخ محصولات لبنی، بیان کرد: با واحد‌های تولیدی مکاتبه کردیم و اعلام کردیم قیمت‌ها باید بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی باشد و در توزیع این سه قلم محصول لبنی مشکلی وجود ندارد.
مجری و برنامه‌ساز درباره افزایش حضور بازیگران به عنوان مجری گفت که وقتی طرحی را می‌خواهید به تصویب برسانید مدیران می‌پرسند کدام بازیگر قرار است اجرایش کند؟!
استفاده از روغن‌هایی که در آن‌ها از اسید چرب استفاده شده است برای پوست‌های چرب بسیار مضر و خطرناک هستند.
دختر ۱۲ و ۱۶ساله از طبقهٔ هفتم یکی از ساختمان‌های واقع در شهرک مسکونی پیامبراعظم (ص) بندرعباس سقوط کردند.
پروتکل‌ بهداشتی مبارزه با بیماری کووید- ۱۹ در مراکز اقامتی بازنگری و ابلاغ شد. بر این اساس از ورود مسافر و فعالیت شاغلان در این مراکز بدون کارت واکسن و یا تست PCR منفی جلوگیری خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا‌ گفت: در راستای برنامه وزارت صمت و تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا در راستای رشد تولید و عرضه خودرو به بازار، افزایش تولید خودرو در سایپا به‌اجرا درآمده و بر اساس برنامه تولید تدوین شده،تیراژ روزانه محصولات سایپا ۱۱ درصد افزایش خواهد یافت.
ریحان گیاه بسیار متنوعی است که علاوه بر عطر بسیار خوبی که دارد دارای خواص درمانی زیادی نیز می باشد. این سبزی منبع خوبی از آهن بوده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با هوشیاری مامور گشت کلانتری ۱۲ چمران، نوزاد ۳ روزه ای که در کنار خیابان رها شده بود شناسایی و تحویل سازمان های حمایتی شد.
سازمان آگهی های پرسون