تازه‌ترین عناوین

هلند امروز (جمعه) اعلام کرد که این کشور از روز شنبه اولین محدودیت‌های کرونایی در غرب اروپا از تابستان سال جاری میلادی (۲۰۲۱) تاکنون را اعمال خواهد کرد.
با اهدای عضو یک مرگ مغزی از هرمزگان، سه کودک در شیراز جان دوباره گرفتند.
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گران‌بها، قیمت طلا 15.1 دلار کاهش یافت.

از ورود گردشگران خارجی تا انتخاب شهر خلاق غذا؛

گردشگری در هفته ای که گذشت

ورود اولین گروه از گردشگران خارجی به ایران، نصب داربست در طاق کسری، انتخاب شهر خلاق غذا، پیشنهاد لغو ویزای گردشگران سلامت کشورهای اسلامی خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس در جاده برفی و لغزنده این محور یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

یک روزنامه پرتغالی به اقدام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای انتشار پیام قبل و بعد از بازی ایران مقابل لبنان پرداخت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور جدید طالقان - هشتگرد به دلیل بارش سنگین برف، کولاک شدید و کاهش دید رانندگان مسدود شد.
براساس رکوردهای جهانی گینس یک نوزاد که در ۲۱ هفتگی متولد شده، لقب نارس‌ترین کودک جهان که زنده مانده را دریافت کرده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال از مسوولان فدراسیون خواست تا برای برپایی اردو در کیش با حضور چند تیم برنامه‌ریزی کند.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: از آنجایی که دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال امکان تزریق واکسن ندارند، مدارس باید با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در تمام اماکن و ساعت‌ها فعالیت داشته باشند.
احتمال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قوت گرفته و گفته می‌شود، دولت قصد دارد در جهت اصلاح ساختار بودجه به زودی لایحه‌ای با قید دو فوریت برای اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی تقدیم مجلس کند؛ موضوعی که موافقان و مخالفان زیادی داشته و باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر حاشیه سود شرکت‌های بورسی بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حفظ شود، از آنجاکه پیش از این، تاثیر مثبت حذف ارز ترجیحی بر بازار سرمایه مثبت بوده است، واکنش بورس به این اتفاق مثبت خواهد بود.
پاکسازی آزادراه تهران- شمال از حجم عظیمی از مصالح سریز شده از جاده چالوس به سمتِ این آزادراه ادامه دارد اما تا زمان پاکسازی کامل، آزادراه تهران- شمال در مسیر رفت و برگشت مسدود است.
سازمان آگهی های پرسون