مشکل ثبت وام‌های دانشجویی تا ۳ روز آینده حل می‌شود

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: در تعامل با وزارت علوم در تلاش هستیم مشکل ثبت وام های دانشجویی وزارت علوم تا ۳ روز آینده رفع شود.

تصویر مشکل ثبت وام‌های دانشجویی تا ۳ روز آینده حل می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سید هادی سید فضلی، درباره مشکل دانشجویان این دانشگاه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی وزارت علوم توضیح داد و گفت: دانشجویان برای اینکه بتوانند تسهیلات صندوق رفاه وزارت علوم را استفاده کنند، باید یک ارتباط سیستمی بین سامانه دانشگاه آزاد و صندوق رفاه وزارت علوم صورت بگیرد؛ یعنی در واقع احراز هویت دانشجویان دانشگاه آزاد باید در سامانه جی اس بی وزارت علوم اتفاق بیفتد. مشکل اصلی در واقع عدم همخوانی اطلاعات سیستمی دانشجویان دانشگاه آزاد با سامانه صندوق رفاه است.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد افزود: در تاریخ ۱۲ آبان ماه یک بخشنامه اعتبارات صندوق رفاه وزارت علوم اعلام شد، جلسه ای ۲۰ آبان ماه با رئیس جدید صندوق رفاه برگزار شد این جلسه درباره این بود که این ارتباط سیستمی برقرار شد و بعد از ان جلسه متوجه شدیم چه چیزهایی نیاز دارند و ما اعمال کردیم.

سید فضلی خاطرنشان کرد: ما در تعامل با وزارت علوم، سرویسی را تهیه کردیم و در حال تست و رفع مشکل ارتباط سیستمی با سامانه صندوق رفاه هستیم. به نظر می رسد تا ۳ روز آینده مشکل ثبت وام های دانشجویی دانشجویان حل شود و در همین راستا به وزارت علوم هم نامه زدیم که این سرویس را تست کنند.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد با اعلام اینکه دانشجویان تا یک دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت وام‌های دانشجویی اقدام کنند، گفت: در صورتی که این ارتباط سیستمی با وزارت علوم به طول بیانجامد، قطعا بازه زمانی ثبت نام وام‌های دانشجویی نیز طولانی‌تر خواهد شد و دانشجویان از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

منبع: مهر

371949