تازه‌ترین عناوین

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران با هشدار نسبت به شکل گیری پیک ششم کرونا گفت: اگر چنانچه پوشش کافی واکسیناسیون انجام نشود و یا مردم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را نادیده بگیرند، بی‌تردید پیک ششم کرونا را پیش رو خواهیم داشت.
رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی علت افزایش قیمت گوجه فرنگی و سیب زمینی را بارش‌های اخیر دانست و گفت که این بارش‌ها منجر شد تا بخشی از محصولات آسیب ببینند و ورود آنها به بازار با کندی انجام شود.
جوش سر سیاه یک نوع آکنه است که از زیر مجموعه جوش‌های زیر پوستی و ریز است. این جوش‌ها معمولا به دلیل عدم رعایت بهداشت پوست، سیگار کشیدن، عوامل ژنتیکی و غیره به وجود می‌آیند و ظاهر ناخوشایندی هم دارند.
نماینده اراک در مجلس گفت: در مجموعه پتروشیمی شازند اراک جذب نیروی خارج از عرف رخ داده است که حتی برخی افراد پذیرفته شده در این مجموعه در اراک هم سکونت ندارند.
آخرین قسمت و پشت صحنه فصل سوم مجموعه تلویزیونی"روزگارجوانی" به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی امشب و فرداشب 29 و 30 آبان ماه ساعت 23 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: این خدمت جدید، از منظر کارکردی و همچنین از منظر مشتری، خیلی شبیه به انتقال وجه کارت به کارت است. منتهی مبدا و مقصد تراکنش‌ها در این سامانه، حساب به جای شماره کارت است.
در طالع امروز علاوه بر فال روزانه خود می توانید فال ابجد هر ماه را نیز ببینید.
مقایسه قیمت کالاهای اساسی در شهریور امسال نسبت به ماه فروردین نشان می‌دهد که قیمت انواع برنج، شکر و گوشت در نیمه اول امسال بین ۲.۷ تا ۲۷ درصد افزایش داشته و انواع برنج ایرانی و شکر بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند.
سازمان آگهی های پرسون