فرهنگسراها آماده میزبانی از کنسرت‌های فاقد گیشه قدرتمند

امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: فرهنگسراهای شهرداری تهران آماده برگزاری کنسرت‌های موسیقی هستند و از کنسرت‌هایی که به واسطه موسیقی سخت، گیشه قدرتمندی ندارند حمایت می‌کند.
تصویر فرهنگسراها آماده میزبانی از کنسرت‌های فاقد گیشه قدرتمند

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرحسین سمیعی روز یکشنبه با اشاره به فراخوان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در فرهنگسراها، اظهار داشت: فراخوان آمادگی فرهنگسراها برای برگزاری کنسرت ها از روز شنبه ۲۹ آبان ماه منتشر شده است. به محض دریافت درخواست ها، اقدامات لازم برای آماده سازی سالن ها صورت می گیرد، هر چند که سالن ها در آمادگی کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از کنسرت های موسیقی حمایت می کند، گفت: در تاریخچه این سازمان، حمایت از کنسرت های تخصصی که گیشه قدرتمندی ندارند به چشم می خورد؛ که این کنسرت ها به واسطه موسیقی سختی که ارایه می دهند از نظر محتوایی نگاهی به گیشه ندارند.

به گفته مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسراهای ارسباران و بهمن همچنین سایر فرهنگسرا همیشه میزبان این نوع کنسرت ها و خوانندگان شان هستند.

وی ظرفیت پذیرش سالن های فرهنگسراها را منوط به مجوزهای ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد.

سمیعی در ادامه با تاکید بر اینکه فرهنگسراها برای تسهیل شرایط حضور همه موسیقیدانان و خوانندگان تلاش می‌کنند، افزود: اگر مجوز درخواست های برگزاری کنسرت ها مشکلی نداشته باشد، کنسرت ها در فرهنگسراها برگزار می شود.

پیگیری های خبرنگار ما از فرهنگسرای نیاوران نیز حاکی از آن است که هنوز تقاضایی برای برگزاری کنسرت ها دریافت نکرده اند اما تنها سالن این فرهنگسرا با نصف ظرفیت پذیرش، آمادگی برگزاری کنسرت را دارد.

به گزارش ایرنا، پیش از این اعلام شده بود که کنسرت های موسیقی از آذرماه بار دیگر اجرای خود را از سر می گیرند و با توجه واکسیناسیون عمومی صورت گرفته، علاقه مندان این برنامه های هنری امکان حضور در سالن های کنسرت را خواهند داشت.

منبع: ایرنا

371973