معرفی عطرهای زنانه و مردانه با ماندگاری بالا

ماندگاری و پخش بوی عطر، دو موضوع مهم و حیاتی برای انتخاب و خرید عطرها است.
تصویر معرفی عطرهای زنانه و مردانه با ماندگاری بالا

همه ما دوست داریم پول خود را به شکلی صحیح خرج کنیم. در زمینه عطر، این موضوع اغلب با خرید عطری با ماندگاری بالا ارتباط دارد که بدون نیاز به اسپری مجدد، از صبح تا شب دوام بیاورد. برخی برندها مانند برند تام فورد، با عطرهای قوی‌ای که می‌سازند شناخته می‌شوند اما برندهای دیگر برای مصارف مختلف، پیشنهادات متفاوتی را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال عطری هستید که ماندگاری بالایی دارد در ادامه با ما همراه باشید و با چند عطر محبوب آشنا شوید که از این ویژگی برخوردارند. بااین‌حال، لازم است قبل از آشنا شدن با عطرها بدانید که چگونه می‌توان عطری با ماندگاری بالا را تشخیص داد.

نحوه تشخیص عطرهای با ماندگاری بالا

به‌طورکلی، ادوپرفیوم‌ها سنگین‌تر هستند و برای مثال، غلیظ‌ترند. این امر باعث می‌شود که ماندگاری این عطرها در طول روز بیشتر باشد. این عطرها بسیار متفاوت از عطرهای دارای غلظت کم مثل ادوتویلت‌ها یا اسپری‌های بدن هستند. غلظت ادوتویلت به‌طورمعمول، نصف روغن عطر موجود در ادوپرفیوم است. بنابراین، در هنگام خرید انواع عطر زنانه یا مردانه لازم است علاوه بر قیمت و اصل یا اورجینال بودن عطر به ادوپرفیوم بودن آن نیز توجه داشته باشید. عطرهای لانکوم، بلک افغان، ورساچه، ایفوریا و شنل چند نمونه از عطر های با ماندگاری بالا هستند.

وقتی به دنبال خرید عطر هستید که ماندگاری بالایی دارند لازم است بدانید قدرت ماندگاری عطر با خط بوی عطر یکسان نیست. این دو مورد اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند اما خط بوی عطر به این معنی است که در هنگام راه رفتن، بوی عطر چقدر در مسیر شما باقی می‌ماند. عطری که خطر بوی قوی‌ای دارد ممکن است به‌سرعت از بین برود اما عطری که نزدیک به پوست می‌ماند ممکن است کل روز یا کل شب ماندگاری داشته باشد.

هرچه پوست شما مرطوب‌تر باشد احتمال بیشتری دارد که روغن‌های بیشتری برای ماندن عطر بر روی پوست خود داشته باشید. در مقابل، اگر پوستتان خشک است تبخیر عطر سریع‌تر می‌شود. از سوی دیگر، نت‌ها کلیدی هستند. به‌طورکلی، عطرها از نت‌های پایه، میانی و آغازین تشکیل شده‌اند.

نت‌های آغازین اولین نت‌هایی هستند که تبخیر می‌شوند. پس از آن نت‌های میانی تبخیر می‌شوند و درنهایت نت‌های پایه ظاهر می‌شوند و به مدتی طولانی باقی می‌مانند. هر چه نت‌های پایه ماندگاری بیشتری داشته باشند، ماندگاری عطر نیز بیشتر می‌شود. بنابراین، چه عطری ماندگاری بیشتری دارد؟ در ادامه با چند عطر با ماندگاری فوق‌العاده بالا آشنا می‌شوید.

دلیل ماندگاری بالا یک عطر چه چیزی می باشد؟

حتما شنیده اید که برخی جاها عنوان می شود عطر زنانه با ماندگاری بالا و یا عطر مردانه با ماندگاری بالا، حال ممکن است پس از شنیدن چنین حرف هایی برای هر کسی سوال باشد که دلیل ماندگاری این عطر ها چه چیزی می باشد. در ادامه ما تعدادی از مواردی که ممکن از دلیل ماندگاری بالا یک عطر باشد را برای شما تشریح می کنیم تا نسبت به این موضوع اطلاعات خوب و جامعی داشته باشید.

استفاده بیشتر از مواد طبیعی

ماندگاری بالا عطر ها می تواند دلیل های زیادی داشته باشد که یکی از آن ها کیفیت عطر می باشد. برخی از عطر ها میزان مواد طبیعی استفاده شده در آن ها بیشتر می باشد و همین موضوع باعث می شود رایحه ای که آن عطر پخش می کند بیشتر شده و با کیفیت تر به نظر برسد. از این رو بدیهی می باشد که این نوع عطر ها گران قیمت تر از عطر هایی که مواد طبیعی آن ها کم است باشد.

پوست انسان

دلیل دیگری که برای ماندگار بودن عطر می توان بیان کرد پوست شخص می باشد. پوست ها معمولا یا خشک می شوند و یا چرب، از این رو عطری که در پوست استفاده می شود معمولا میزان ماندگاری بالا ندارد و باید در روز چند باری عطر خود را استفاده نمایید. اما در پوست های چرب به دلیل این که مرطوب می باشند عطر ماندگاری بالایی خواهد داشت.

تاثیر فصل در ماندگاری

کشور ما چهار فصل بوده و در هر فصل از سال هوا متناسب با آن گرم و سرد می شود. حال عطر ها نیز با توجه به ویژگی طبع آن ها که سرد و گرم می باشد باید در فصل هایی از آن ها استفاده شود که تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند. برای مثال در فصل زمستان که هوا سرد می باشد عطر هایی که طبع سردی دارند پیشنهاد نمی شود، چرا که به دلیل سردی هوا نمی توانند رایحه خود را به خوبی منتقل نمایند.

عطر مردانه د وان دلچه اند گابانا(The One Eau de Toilette by Dolce & Gabbana)

10 عطر مردانه با ماندگاری بالا و فوق العاده

به یدک کشیدن یک برند معتبر مزیتی ویژه برای هر محصولی است اما این عطر واقعا در بین محصولات این برند خوش درخشیده است. این عطر یکی از پرفروشترین عطرهای جهان است. رایحه ی آن ترکیبی ملایم از ادویه جات و نت های گلی است. بوی این عطر مردانه با ماندگاری بالا ملایم و لطیف است اما آنقدر قوی هست که تمام طول روز با شما احساس می شود. این یک عطر معروف است که در برابر آزمون زمان تاب آورده است.

-عطر مانتبلانس لگاند(Montblanc Legend Cologne)

10 عطر مردانه با ماندگاری بالا و فوق العاده

این عطر اعتماد به نفس و جذابیت را به جریان می اندازد. مواد تشکیل های آن شامل نت های لطیف زنانه است که به طور استادانه ای با نت های مردانه ترکیب می شوند. این عطر یک شانه و گردن بالاتر از بسیاری از عطرهای موجود در بازار است و قدرت ماندگاری بالایش آن را به یک محصول با ارزش و پسندیده تبدیل می کند.

عطر وایت سود تام فورد

وقتی صحبت به عطرهای ماندگار می‌رسد، تام فورد پادشاه است. بهتر است قبل از استفاده از عطر تام فورد، مطمئن شوید که رایحه آن را دوست دارید زیرا مهم نیست که چقدر پوست شما خشک باشد، این عطر به پوست شما می‌چسبد. یکی از عطرهای تام فورد که دوست نداشتن آن غیرممکن است، عطر وایت سود تام فورد است. این عطر علاوه بر اینکه جذاب است اغواکننده نیز هست و حتی می‌تواند برای محل کار نیز مناسب باشد. این عطر را می‌توانید هم روزها و هم شب‌ها استفاده کنید.

عطر مردانه ی گوچی گیلتی(Gucci Guilty for Men)

10 عطر مردانه با ماندگاری بالا و فوق العاده

این یکی از بهترین عطرهای مردانه ی برند گوچی گیلتی است. القای یک حس مثبت و بوی ماندگار آن تمام چیزی است که با این عطر دست می یابید. نت های این عطر به گونه ای با یکدیگر ترکیب شده اند که در نهایت یک عطر فوق العاده ماندگار ساخته اند. عطر مردانه با ماندگاری بالا گوچی گیلتی برای مناسبت ها، خانه، اداره و هر جایی که می خواهید در آن خوش بدرخشید ایده آل است.

عطر فرانسیس کرکجان آکوا ویتای فورت

به‌سختی می‌توان عطری خارق‌العاده‌تر از عطرهای برند فرانسیس کرکجان پیدا کرد. این برند برای ساخت عطرها از بهترین مواد تشکیل‌دهنده استفاده می‌کند و عطرهای غلیظی با ماندگاری بالا می‌سازد. عطر فرانسیس کرکجان آکوا ویتای فورت شامل نت‌های دریایی تازه و قوی، مرکبات و ادویه‌ای است که باعث می‌شود ساعت‌ها ماندگار باشد.

عطر زنانه کارولینا هررا مدل CH Sublime EDP

عطر کارولینا هررا مدل CH Sublime EDP از عطر هایی می باشد که در بین لیست عطر زنانه با ماندگاری بالا جایگاه خوبی دارد. مخصوصا که با طبع خنک خود رایحه خود را در در هوای گرم بهار و تابستان می تواند بیش از هر زمان دیگری منتشر کند. این عطر خوش بو که ماندگاری بالا نیز دارد به دلیل اسانس های ترنج و نعنا هندی و ارکیده و رز رایحه گل، خوراکی و خنکی را از خود بروز خواهد داد که می متوانید برای خرید این عطر از لینک زیر استفاده کنید.

عطر زنانه بولگاری مدل Omnia Crystalline EDT

برند بولگاری که در کشور ایتالیا فعالیت می کند این عطر خوش کیفیت خود را مدتی است که روانه بازار کرده و در میان لیست عطر زنانه با ماندگاری بالا برای خود جایگاه خوبی به دست آورده است. این عطر در نت اول خود رایحه گلابی را خواهد داشت که پس از آن با رایحه چای و لاله مردابی ترکیب جالبی را رقم زده و در نهایت در نت پایانی رایحه چوب گایاک و خزه درخت بلوط را خواهد داشت. این عطر رایحه ای ترکیبی از طبیعت، خوراکی و خنک را دارا می باشد که می تواند برای خانم هایی که به رایحه ترکیبی علاقه مند می باشند گزینه مناسبی باشد.عطر بولگاری مدل Omnia Crystalline EDT عطر زنانه با ماندگاری بالا

عطر دیور جادور ادوپرفریوم

برند دیور یکی از بهترین برندهاست که همانطور که در زمینه عینک بسیار محبوب است، عطرهای زنانه و مردانه فوق‌العاده‌ای را نیز تولید می‌کند که برخی از آن‌ها ساواج، پویزن، ادیکت و جادور نام دارند. عطر دیور جادور ادای احترامی به علاقه کریستین دیور به گل است و نت‌های آن نیز متناسب با این موضوع است.

نت‌های این عطر شامل ترکیبی بهشتی از یلانگ یلانگ، گل رز و گل یاس سامباک است اگر به دنبال زیبایی و زنانگی هستید، این عطر را دوست خواهید داشت. از سوی دیگر، بطری آن نیز بسیار شیک و جذاب است. این عطر کلاسیک بیشتر برای خانم‌های مسن مناسب است و برای موقعیت‌های خاص انتخابی فوق‌العاده است.

عطر اترنیتی کالوین کلاین(Eternity Calvin Klein)

10 عطر مردانه با ماندگاری بالا و فوق العاده

بیشتر مردان نمی توانند از عطری که بوی قوی و مردانه دارد و از همه نظر مناسب است صرف نظر کنند. این عطر برای فعالیت های روزانه عالی است و بوی خاص و منحصربه فردی دارد که نمی توانید آن را رد کنید.

عطر شنل مدل Coco Mademoiselle EDP

برند شنل از معروف ترین برند هایی می باشد که در زمینه عطر و ادکلن فعالیت ویژه ای داشته و دارد. این برند با رونمایی از عطر Coco Mademoiselle EDP که از عطر های لوکس قلمداد می شود خانم ها را بسیار هیجان زده کرد و در آن همان روز های ابتدای رونمایی استفبال ویژه ای از این عطر صورت گرفت. این عطر زنانه با ماندگاری بالا نیز رایحه ای شیرین از گل ها را دارد که استفاده کننده را بسیار مجذوب خود کرده و به دلیل خنکی در فصل های گرم می تواند بسیار موثر تر رایحه خود را مشام اطرافیان برساند.

عطر شنل مدل Coco Mademoiselle EDP عطر زنانه با ماندگاری بالا

371920