تازه‌ترین عناوین

مصطفی نیلی وکیل زندانی با قرار وثیقه ۸۰۰ میلیون تومانی موقتاً آزاد شد.
فرمانده انتظامی بوشهر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در شهرستان عسلویه موفق شدند ۵۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه کشف و دو نفر سوداگر مرگ را دستگیر کنند.
با وجود این که صبح امروز، آتش سوزی در جنگل‌های گلستان مهار شده بود، اما آخرین خبرها از شعله ور شدن مجدد آتش جنگل ها در این استان حکایت دارد و از روز گذشته تا کنون در مجموع 20 هکتار از عرصه‌های طبیعی این منطقه دچار حریق شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از صدور سند مالکیت کاداستری میراث جهانی گنبد قابوس هم‌ زمان با سفر رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک به این استان خبر داد.

نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه)، به رقم ۲۷ هزار و ۴۴۱ تومان رسید.
روز گذشته خبری درخصوص مشکل زوج خبرنگار به دلیل معوقه تسهیلات بانک مسکن در رسانه ها منتشر شد و در کمتر از یک روز مسوولان این بانک از رفع این مشکل خبر دادند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارندگی‌های اخیر در پایتخت و لغزندگی معابر توصیه‌ها و هشدارهایی را برای رانندگی در معابر لغزنده به شهروندان ارائه کرد.
سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره به افزایش مصرف گاز بخش خانگی افزود: میزان مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به رقم 536 میلیون متر مکعب رسیده و پیش‌بینی می‌شود که مصرف در روزهای آینده بیش از این افزایش یابد.
سازمان آگهی های پرسون