تازه‌ترین عناوین

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باندی که با جعل اسناد اقدام به آزادی زندانیان می کردند، خبر داد.
۳۰ میلیون وام و ۵ میلیون کمک بلاعوض به هنرمندانی که تا پایان ۱۴۰۱ ازدواج کنند

خبر خوش مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برای مزدوجین

«سیدمجید پوراحمدی» مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر از سه مرحله واریز کمک بلاعوض برای هنرمندان از سه گونه تسهیلات برای آن‌ها سخت گفت.
معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به سویه جدید کرونا در کشور اعلام کرد که همچنان تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم توسط دانشگاه‌ها انجام می شود.

ویروسی متفاوت از ویروس کرونا عامل ایجاد سرماخوردگی است اما با توجه به آن که سویه امیکرون این روزها به سرعت در حال گسترش است و اغلب باعث عوارض خفیفی مانند گرفتگی بینی، سردرد و گلودرد می‌شود، تشخیص تفاوت آن از سرماخوردگی بدون آزمایش، بسیار دشوار است.
«کاندا سایاکا» بازیگر ژاپنی پس از سقوط از چند طبقه از یک هتل در سن ۳۵ سالگی درگذشت.
مقامات عربستان سعودی یک محیط شبیه‌سازی‌شده برای بازدید بخشی از کعبه طراحی کرده‌اند و قصد دارند آن را در اختیار عموم قرار دهند.
ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار مبتلای دیگر در انگلیس به اومیکرون شناسایی شده و تاکنون مرگ ۱۲ نفر هم در اثر ابتلا به این سویه تائید شده است.
تشکر مکتوب «زهرا چخماقی» از مردم؛

آخرین وضعیت سلامتی گزارشگر تلویزیون

«زهرا چخماقی» گزارشگر تلویزیون امروز در بیمارستان با ماژیک بر روی کاغذ متنی را نوشت و از همه مردمی که برایش دعا کرده بودند تشکر و قدردانی کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از مهار آتش سوزی قطار شهری ورامین _ تهران توسط ماموران آتش نشانی شهرستان قرچک خبر داد.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: تقریباً ۲۰ روز از ورود سویه اومیکرون به آفریقای جنوبی می‌گذرد و در همین مدت این سویه به سرعت تبدیل به سویه غالب در آفریقای جنوبی شد.
کارلوس مارین یکی از اعضا و خواننده گروه «ایل دیوو» در سن ۵۳ سالگی درگذشت و علتش هنوز مشخص نیست.
«جوکر» از همان قسمت اول، به‌صراحت گفته شد که این برنامه کپی از یک بازی معروف ژاپنی است و توضیحات ابتدای هر قسمت می‌گوید که اولین‌بار یکی از چهره‌های کمدی مطرح‌ ژاپن این بازی را ابداع کردند.
سازمان آگهی های پرسون