تازه‌ترین عناوین

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه موافقت با بلندمرتبه سازی در پهنه‌ها و عرصه‌های شهر تهران را به شهردار تهران، استاندار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به اواخر هفته گذشته به ۱۳ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۷۳ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۲۲۷ نفر رسیده است.
شامپانزه ایرانی با نام باران بعد از انتقال به کنیا در درگیری با دیگر شامپانزه ها جانش را از دست داد.
وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها را مجبور به برگزاری "حضوری" امتحانات پایان ترم نکردیم،‌ گفت: این اجازه به دانشگاه‌ها داده شده تا بر اساس شرایط خود در خصوص نوع برگزاری امتحانات تصمیم گیری کنند.
به گفته معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در راستای رفع مشکل کمبود پزشک در شهر‌های کوچک ممنوعیت فعالیت در ۲ شهر برداشته شد و مجوز طبابت در ۲ شهر به پزشکان داده می‌شود.
واژه سیاست‌های انقباضی بیشترین کاربرد را در مباحث مالی داشته است. امروز در چهارمین ماه از حکمرانی دولت رئیسی شاهد تبلور سیاست‌های انقباضی و بسته در حوزه فرهنگ به خصوص در بخش رسانه هستیم.
برخلاف تصور عمومی، تا به امروز هیچ هزارپایی با بیش از ۷۵۰ پا کشف نشده بود اما اکنون دانشمندان اولین هزارپای واقعی جهان با بیش از ۱۰۰۰ پا را کشف کرده‌اند.
با توجه به قرار گرفتن شاخص هوای تهران به روی عدد 120، هوای تهران برای گروه‌های حساس نا‌سالم اعلام شد.
سازمان آگهی های پرسون