تازه‌ترین عناوین

سازمان هواشناسی ضمن هشدار نسبت به بارش باران در ۱۴ استان کشور توصیه کرد که تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و جلوگیری از هر گونه فعالیت‌های کوهنوردی مد نظر قرار گیرد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه برای مقابله با سویه اُمیکرون باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی حفظ شود، بر لزوم پرهیز از دورهمی‌های یلدا و همچنین تعطیلی مدارس تا چند هفته آینده تاکید کرد.
اگر ماشین لباسشویی فعلی شما قدیمی است یا مانند گذشته لباس‌ها را تمیز نمی‌کند، وقت آن رسیده است که یک دستگاه جدید تهیه کنید. اما در اولین اقدام برای خرید احتمالا با بازار بزرگی از انواع ماشین لباسشویی مواجه می‌شوید.
سیدحسین امیرجهانی مدیر ادبیات نمایشی و تولید فیلمنامه اداره کل فیلمنامه‌نویسی سیمافیلم شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: این طرح متوقف نمی‌شود و با طرح نهضت ملی مسکن ادغام‌شده است و به‌زودی تعدادی از این واحدها افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌شود.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با نزدیک شدن به آغاز فصل زمستان و افزایش مصرف انرژی، به منظور کاهش بار شبکه توزیع برق شهر تهران و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کشور، روشنایی تابلوها و سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران به میزان 50 درصد کاسته شد.

انار یکی از سالم‌ترین میوه‌های روی زمین تلقی می‌شود. این میوه حاوی ترکیبات گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم فیبر، پروتئین، ویتامین C، فولات، ویتامین K و پتاسیم را نام ببریم‌.
آتش سوزی فروشگاه پلاسکو در چهار راه امام خیابان سیروس نبش فرهنگ خسارت مالی بر جای گذاشت.
علیرضا جاوید به عنوان مشاور در توسعه کالبدی شهر و امور مجلس شورای اسلامی در شهرداری تهران منصوب شد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن اشاره به تشخیص قطعی یک مورد ابتلا به کرونای اُمیکرون در کشور در آقایی که به یکی از کشورهای همسایه مسافرت داشته، گفت: یک یا دو مورد هم مشکوک به اُمیکرون داریم که در حال بررسی هستند.

نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۴۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به رقم ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان رسید.
به تازگی اعلام شده عراقی‌ها با ۲۰ دلار و عمانی‌ها با ۲۵ ریال می‌توانند به ایران سفر کنند اما سوال اینجاست آیا ایرانی‌ها نیز با همین قیمت می‌توانند در داخل کشور به سفر بروند.

یک هواپیمای سبک صبح امروز (یکشنبه) در آب‌های سواحل شرقی این کشور سقوط کرده و هر چهار سرنشین آن از جمله دو کودک جان خود را از دست دادند.
«زهرا چخماقی» هوشیاری خفیفی دارد!

آخرین وضعیت خبرنگار ۲۰:۳۰

همسر زهرا چخماقی درباره آخرین وضعیت جسمی این خبرنگار صدا و سیما توضیحاتی داد.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تکذیب خبر استیضاح وزیر اقتصاد گفت: سوال از وزیر مطرح کردیم که در یک سایت خبری به اشتباه از عنوان استیضاح استفاده شد.
ادعای تایید نشده یک پزشک:

امیکرون به ایران آمد

فناور واکسن کرونای برکت می‌گوید اولین مورد ابتلا به امیکرون را در ایران شناسایی کرده است.
سازمان آگهی های پرسون