تازه‌ترین عناوین

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تیم اتریوم اخیرا یک شبکه آزمایشی به نام کینتسوگی (Kintsugi) را راه‌اندازی کرده که آخرین گام در جهت جایگزینی الگوریتم اجماع فعلی اثبات کار اتریوم با اثبات سهام است و عملاً فرآیند انرژی‌بر استخراج به پایان خواهد رسید.
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: احتمال اینکه افراد واکسینه‌شده یا بهبودیافته از کرونا مبتلا شوند یا دوباره بیمار شوند، افزایش یافته است.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار جوان در سن ازدواج داریم.
ایرانیان هزاران سال است که شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، تا سپیده دم بیدار می‌مانند و در کنار یکدیگر به جشن و پایکوبی می‌پردازند تا اندوه غیبت خورشید و تاریکی با شادی و لطف درکنار هم بودن خنثی شود.
عضو هیات رییسه مجلس گفت: در بودجه مصوب کردیم افرادی که کم‌مصرف هستند، آب و برق و گازشان رایگان بشود. بنابراین، از یک طرف مردم را تشویق به صرفه جویی‌ می‌کنیم و از طرف دیگر، مشترکان پرمصرف قیمت واقعی انرژی را پرداخت‌ می‌کنند و تنبیه می‌شوند.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی اعلام کرد: قیمت هر کیلو قزل آلا در عمده فروشی ۷۰ هزار تومان است که با احتساب سود منطقی باید به دست مصرف کننده برسد.
بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 275 میلیون و 822 هزار و 844 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 5 میلیون و 377 هزار و 584 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
معاون درمان وزارت بهداشت از تعیین دو بیمارستان در هر استان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا و سویه اومیکرون در کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، فلسفه ایجاد این سازمان از منظر حاکمیتی را فراهم شدن فرصت برابر برای بیمه شدن همه مردم برشمرد و گفت: حدود 6 میلیون و 900 هزار نفر شاغل فاقد بیمه در کشور داریم که باید این افراد از خدمات بیمه برخوردار باشند.
سازمان آگهی های پرسون