تازه‌ترین عناوین

مشاور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی اعلام کرد: از روز گذشته عرضه برنج ایرانی شیرودی با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز شده است و تا رسیدن به ثبات قیمت مناسب این شیوه فروش ادامه خواهد داشت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۳ واحد پولی افزایش و قیمت ۹ ارز کاهش یافت، نرخ ۲۴ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
رییس شورای تامین دام کشور با بیان اینکه ظرفیت گوشت قرمز کشور کافی است، گفت: اکنون عده ای دنبال افزایش قیمت گوشت قرمز به ۳۰۰ هزار تومان هستند.
شاید خبر مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس طی فصول اخیر به خبری تکراری تبدیل شده باشد، اما اینبار از جهاتی جالب و البته نگران کننده است.
سرهنگ حیدر احمد یوسفی از وقوع قتل یک جوان ۳۳ ساله به واسطه شوخی با اسلحه در این شهرستان خبر دادو گفت: با تلاش ماموران پلیس اگاهی قاتل فراری کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد.
مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: کشتی تانکر گلدن تری (Golden Tree) تحت پرچم کشور پاناما و مالکیت کشور چین، بعد از ظهر ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ در ۳۰ مایلی جنوب بندر دیر دچار آتش‌سوزی در موتورخانه شد و ضمن اعلام اضطرار از نزدیک‌ترین مرکز هماهنگی نجات دریایی، درخواست کمک کرد.
بسیاری از کسانی که توانسته‌اند بعد از شکست عشقی به زندگی شاد خود برگردند معتقدند که بهترین راه برای غلبه بر دردِ شکست عشقی، غوطه‌ورشدن در درد دیگران است. به همین خاطر امروز شما را با کتاب‌هایی درباره شکست عشقی آشنا کردیم.
بعد از اجازه‌ندادن برای برگزاری کنسرت در مشهد، نوبت به تفکیک جنسیتی در کافه‌ها رسید؛ خبری که مسئولان در مشهد تأیید می‌کنند، اما شورای شهری‌ها از آن بی‌خبر هستند.
شرکت‌های بزرگ معدنی تواسته‌اند همزمان با دهه فجر رکوردهای روزانه خود در تولید به صورت قابل توجهی افزایش دهند. و همچنین ایمیدرو اعلام کرده است که هفت طرح در چهار استان به ارزش بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان همزمان با دهه فجر امسال افتتاح می کند.
توییتر، در حال برنامه ریزی برای اجازه دادن به کاربران برای ایجاد پست‌هایی است که از محدودیت ۲۴۰ کاراکتری فراتر رود.
سازمان آگهی های پرسون