تازه‌ترین عناوین

تیم کاردانو مدت کوتاهی پس از اعلام بهبود عملکرد و انتشار نقشه راه خود برای سال ۲۰۲۲، اکنون در مرحله باشو (Basho) قرار دارد؛ مرحله‌ای که در آن، دیگر مقیاس‌پذیری را به صورت «یک میلیون تراکنش در ثانیه (TPS)» تعریف نمی‌کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت که طبق مصوبه این کمیسیون در سال آینده سرپرست خانوارهایی که یارانه آن ها قطع شده می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی وزارت تعاون تقاضای خود را ثبت کنند تا در صورت بررسی به آنها پرداخت شود
همه می‌دانیم که ضعف در برنامه ریزی و مدیریت زمان، می‌تواند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کند؛ البته گاهی هم به اشتباه، چالش‌ها و مسائل دیگر خود را به ضعف در مدیریت زمان نسبت می‌دهیم.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: حجت‌الاسلام حسین حاجی لری امام جمعه تفرش عزل و در چند روز آینده امام جمعه جدید این شهرستان معرفی می‌شود.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، از افزایش سقف وام پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.

ترفند های واتساپ میتواند بسیار جذاب باشد چرا که اپلیکیشن واتساپ یا واتس اپ (WhatsApp) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان موجود محسوب می‌شود. اما این برنامه شامل قابلیت‌های و ترفندهای خاصی می‌شود که اغلب کاربران از آن‌ها مطلع نیستند.
رکوردشکنی قیمت برنج ایرانی و افزایش نرخ برنج خارجی در بازار مصرف موجب شد، ستاد تنظیم بازار، پس از چند ماه تأخیر و تعلل، به عرضه نامحدود برنج هندی و تایلندی در بازار مصرف رأی دهد.
رایان ۵ ساله روز سه‌شنبه هفته گذشته، کمی دور از خانه‌اش در روستایی در مراکش به درون چاهی ۳۲ متری افتاد.
تهران- ایرنا- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۵ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۵ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
رئیس اداره کنترل و مقابله با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان، وزارت بهداشت گفت: اکنون شهرداری‌ها با این معضل مواجه هستند که منابع کافی برای جمع‌آوری و نگهداری سگ‌ها ندارند و باید دراین زمینه فکر شود.
سازمان آگهی های پرسون