تازه‌ترین عناوین

سرهنگ دوم علی‌محمد رجبی گفت: در ماه‌های اخیر شاهد دریافت گزارش‌های قابل‌توجهی از هم‌وطنان به خاطر سوءاستفاده افراد سودجو و کلاهبرداری‌های صورت گرفته از طریق پیامک هستیم که عنوان سامانه ثنا به‌ دفعات در آن‌ها دیده می‌شود.
نتایج مطالعه‌ای که در آلمان انجام شده، نشان می‌دهد بدن بعد از سه مرتبه قرار گرفتن در برابر ویروس کرونا آنتی‌بادی خنثی‌کننده علیه اومیکرون تولید می‌کند و نکته جالب توجه توانایی آنتی‌بادی‌ها برای اتصال به ویروس و در نتیجه خنثی کردن آن بود.
رییس اتحادیه بنکداران اعتقاد دارد فقط در شرایطی طرح توزیع هوشمند اثرگذار است که ادامه دار باشد؛ وگرنه در مدت محدود تاثیری برگران‌فروشی برنج در بازار ندارد.
کدام یک از عرقیات گیاهی برای کاهش قند خون مفید هستند؟ عرقیات گیاهی بسیار زیادی وجود دارند که هرکدام نقش مفیدی را در بدن، بر عهده خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت توسعه و آموزش بورس گفت: گام اول در راستای تشکیل یک تشکل از مدرسان بازار سرمایه است که در آینده این تشکل مسئول پایش، رسیدگی به تخلفات خواهد بود.
در برخی از شرایط، وقتی زن مهریه‌اش را مطالبه کرده و مرد ملزم به پرداخت آن می‌شود، قانون مهریه را نصف می‌کند.
شاخص کل بازار بورس امروز در جایگاه یک ‌میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.
زمان زیادی از حادثه کشته شدن غزل حیدرنوا نمی‌گذرد اما کاربران فضای مجازی احتمالات و دلایل مختلفی را برای این حادثه تلخ مطرح کردند؛ در مصاحبه با پدر وی ابعاد تازه ای از این ماجرا آشکار شده است.
براثر وقوع یک حادثه رانندگی در محور داراب به بندرعباس، ۵ نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

سازمان آگهی های پرسون