تازه‌ترین عناوین

در ستون فقرات بدن انسان بین مهره های کمری استخوانی بالشتک ها یا صفحاتی از جنس غضروف قرار دارند که به آنها دیسک گفته می‌شود و واضحا در کمر به آنها دیسک کمر گفته می شود.
پژوهشگران ایرانی در مطالعه‌ای بر روی عصاره‌ی به‌لیمو دریافتند که عصاره‌ این گیاه می‌تواند به درمان دردهای عصبی یا نوروپاتیک کمک کند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران کلانتری ۱۸ شاهین ویلا در حین گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه خودروی آردی مشکوک و ضمن دستگیری دو سارق مامورنما، در بازرسی از خودرو آنها تعدادی البسه و تجهیزات نظامی قلابی کشف کردند.
روزی که برادرم پیشنهاد سرقت از منازل را مطرح کرد، خیلی ترسیدم، اما وقتی برای اولین بار سهم مرا از پول‌های فروش لوازم سرقتی پرداخت کرد دیگر وسوسه شدم.
مدیرکل دفتر پسماند سازمان محیط زیست گفت: در حال حاضر کیسه‌های پلاستیکی در میادین تره‌بار و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود اما بر اساس آیین‌نامه جدید سازمان استفاده از آن‌ها در این مراکز ممنوع می‌شود و مشتریان برای استفاده از پلاستیک باید مالیات بپردازند.
یکی از محافظان «معمر قذافی» ادعا کرد، رهبر سابق لیبی، کشته نشده و هنوز زنده است.
چسب جوش روش مناسبی برای انتقال دارو، جلوگیری از کندن جوش و تسریع زمان بهبودی است که برای جوش‌های تکی مناسب‌ است و بهترین زمان استفاده از آن‌ در طول شب است.
مشاهدات بازار آزاد حاکی از این است که قیمت دلار در این بازار سقوط کرده است و در آستانه ورود به ۲۶ هزار تومان است.
سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه پویش "پرچم افتخار" 100 درصد تابلوهای فرهنگی و بیش از نیمی از تابلوهای تبلیغات تجاری را به اکران تصاویر افتخار آفرینان عرصه های مختلف اختصاص داده است.
امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می شود.
سازمان آگهی های پرسون