تازه‌ترین عناوین

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی:

خدمات ثبت‌ نام بیمه دانشجویی به صورت غیرحضوری

مدیرکل امور بیمه‌ شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی خدمات مربوط به ثبت‌ نام بیمه دانشجویی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به شعب و یا کارگزاری‌های تأمین اجتماعی نیست و صرفاً متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی es.tamin.ir درخواست خود را ارائه کنند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: عرضه گوشت با نرخ های فعلی در بازار ناشی از دلالان است و ربطی به دامدار ندارد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف مساحتی بالغ بر ۱۰ کیلومتر از سواحل جزیره قشم و تخریب دیوار ویلاهای نهاد ریاست جمهوری برای حفظ حریم ۶۰ متری دریا با هماهنگی دولت خبر داد.
چند روز پس از این جنایت مادر قاتل ناگفته‌هایی از زندگی پسر و عروسش را برای نخستین مرتبه بازگو می‌کند. او مدعی است که پسرش به‌خاطر حرف مردم دست به جنایت زده است.
طبق روال هر هفته، طرح فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو از امروز آغاز می شود و تا روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود،
برای اینکه بدانیم در تعرفه های جدید برق جزو کدام دسته هستیم، یکی از موثرترین راهکارها استفاده از برنامه کاربردی روی تلفن همراه به نام برق من است که با نصب آن می توان از پله مصرفی آگاه شد.
تیم مذاکره‌کننده کشورمان بامداد امروز تهران را به مقصد وین برای از سرگیری مذاکرات ترک کرد.
با مشارکت خیرین در منطقه ۱۶ صورت گرفت؛

خدمات سلامت رایگان به ۸۵۰ نفر از شهروندان

شهردار منطقه ۱۶، اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، در درمانگاه فوریتی موقت در مدرسه صادقین محله خزانه شهید بخارایی یادبود شهید آزاده حسین پیراینده خدمات درمانی رایگان به بیش از ۸۵۰ نفر از شهروندان کمتر برخوردار و لازم التوجه ارائه شد.
برگشت برخی معافیتهای تحریمی اثری بر بازار ملتحب مسکن نداشته و برخلاف بازارهای موازی خودرو و ارز که با ریزش مواجه شدند اما قیمت مسکن نزولی نشده است.
رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.
حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز و انتشار فیلم آن امنیت روانی جامعه را نشانه گرفت و در گفت‌وگو با خانواده قاتل ابعاد تازه‌ای از ماجرا بیان می‌شود.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهاجم این تیم با علائم بیماری کرونا روبه‌رو شده است.
سازمان آگهی های پرسون