تازه‌ترین عناوین

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از فراخوان پذیرش مدال‌آوران المپیک و دیگر قهرمانان ورزشی در دانشگاه فرهنگیان و استخدام آنها به عنوان معلم و معافیتشن از سربازی خبر داد.
در جلسه هماهنگی مدیریتی بین بخشی و برون بخشی برگزاری مراسم اربعین مطرح شد؛

تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیرانه در خصوص پشه آئدس در مناطق مرزی

جلسه هماهنگی مدیریتی بین بخشی و برون بخشی برگزاری مراسم اربعین با حضور رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار و در مورد برخی موضوعات پیشگیری از برخی بیماری ها تصمیماتی اتخاذ شد.
اینکه میوه و سبزی به تنهایی در درمان بیماری‌های کلیوی و قلبی مؤثر باشند تصور غلطی است. بدن ما سه‌گانه سوز است، قند، چربی و پروتئین می‌خواهد. میوه‌ها و سبزیجات فقط کربوهیدرات دارند و حضور چربی و پروتئین در این رژیم غذایی مغفول مانده است. اگر قند و چربی نباشد، پروتئینی نیز برای بافت سازی و ایمنی موجود نخواهد بود.
لوکاس بال، یوتیوبر معروف به پیگمی، برای فهمیدن تاثیرات پرهیز از نشستن، تلاش کرد تا به مدت یک هفته تمام کارهایش را به صورت ایستاده انجام دهد.

تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۴ ماهه ابتدای سال جاری به ۱۶،۹۵۷.۹ هزار میلیارد ریال رسید. ۲۴.۷ درصد کل تسهیلات پرداختی شامل تسهیلات خرد (کمتر از سه میلیارد ریال) می شود و سهم خانوار از تسهیلات با ادامه روند افزایشی به ۲۲.۷ درصد از کل تسهیلات رسید.
در رسانه‌ها بیش از هر موضوعی به یارگیری تیم‌ها در این مدت پرداخته می شود و در همین ارتباط خیلی‌ها در انتخاب ترکیب اصلی یک تیم دچار سردرگمی هستند و آن تیمی نیست غیر از استقلال پرمهره.
با نزدیک‌شدن به ایام اربعین حسینی، گروه‌های مختلفی برای برپایی موکب و پذیرایی از زائران حسینی راهی کربلا می‌شوند. دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز از چند روز قبل گروهی را راهی کربلای معلی کرده است تا به زائران خدمت‌رسانی کنند.
رئیس‌جمهور روسیه در نشستی امنیتی وظیفه اصلی وزارت دفاع را بیرون راندن کامل دشمن از خاک روسیه و مقابله با گروه‌های خرابکار باقی مانده اوکراینی خواند و گفت: پس از حمله به کورسک، صحبت از مذاکرات با مقامات کی‌یف امکان‌پذیر نیست.
سازمان آگهی های پرسون