تازه‌ترین عناوین

چرت بعد از ظهر و خواب نیم روزی برای بعضی‌ها اگر نباشد همه چیز به هم می‌ریزد. چرتی که حداقل و حداکثری دارد که باید رعایت شود. حال می‌خواهیم بدانیم خواب نیم روزی مفید است یا نه؟
اگر دلتان میخواهد رنگ مشکی پرکلاغی را از روی موهایتان پاک کنید اما راه حل آن را نمیدانید در این مطلب ترفند پاک کردن رنگ مشکی از روی مو را برایتان آماده کرده ایم.
باشگاه پرسپولیس بعد از اعتراض رسمی استقلال مبنی بر استفاده غیرقانونی بازیکنان خارجی، نسبت به نوع کنار گذاشتن سه بازیکن خارجی استقلال اعتراض کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بلیت پروازهای اربعین از روز گذشته آغاز شده است، گفت: تمامی ظرفیت باقی مانده، ظرف امروز و فردا ارائه می‌شود.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: دومین دوره فوتسال پاکبانان فیروزه ای مشهد الرضا(علیه السلام) با محوریت رویدادی برای نشاط و همبستگی به زودی برگزار می شود.
رشد شناختی به فرآیند تکامل ذهنی و توانایی‌های فکری در طول زمان گفته می‌شود. این مفهوم شامل توانایی‌های یادگیری، حل مسئله و پردازش اطلاعات است. در این مقاله به بررسی مراحل و عوامل مؤثر بر رشد شناختی پرداخته‌ایم.
سازمان آگهی های پرسون