تازه‌ترین عناوین

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور:

اشتغال ۱۱۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد در کشور

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در سال ۱۴۰۳ خودکفایی و اشتغال ۱۱۰ هزار خانوار دیگر مددجوی امداد را در دستور کار داریم تا این خانوارها از پوشش کمیته امداد خارج شده و به چرخه تولید و اشتغال کشور باز گردند.
اگر کودک شما بد غذاست یا به خوردن گوشت، مرغ و ماهی علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، بد نیست تهیه مدل‌های مختلفی از غذا‌های پروتئینی را یاد بگیرید تا به کمک طعم‌های تازه و متنوع بتوانید این ماده غذایی را به بدن فرزندتان برسانید.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: مدیری که در دولت سیزدهم و مردمی مسئولیت قبول کرده است، باید خدمت به مردم را اولویت اول و اصلی خود قرار داده و هیچ عذری در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.
در گزارش کمیسیون اجتماعی تعطیلی جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته آمده است که میرتاج‌الدینی پیشنهاد داد به جای روز شنبه، پنج‌شنبه به عنوان دومین روز تعطیل باشد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
ازدواج با مردی که فرزند دارد مشکلات زیادی را در پی دارد که شما حتما باید با آن ها آشنا باشید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرد آیا می دانید چگونه ؟
سخنگوی اتاق اصناف گفت: قیمت قدیم لاستیک در سایز ۱۳ که ۷۷۰ هزار تومان بود به یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و لاستیک در سایز ۱۴ نیز از یک میلیون و ۱۸ هزار تومان به یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.
رییس کل سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه کیفیت در حوزه علوم پزشکی یعنی سلامتی جان مردم، گفت: کیفیت در حوزه سلامت شوخی بردار نیست که به خاطر کمیت از آن بگذریم؛ ما نگرانیم روزی عزیزان شما گرفتار آموزش بی کیفیت شوند و این مسئله چالش جدی است.