تازه‌ترین عناوین

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.
در شرایطی که بیت‌کوین و سایر رمزارز‌ها در حال نوسان هستند، استخراج بیت‌کوین نیز به پایین‌ترین سطح خود در ۶ هفته اخیر رسید. با این حال، داده‌های مربوطه نشان می‌دهد که بخش استخراج با تاب‌آوری فزاینده‌ای مواجه شده که بخشی از آن به دلیل چشم‌انداز استخراج‌کنندگان از هاوینگ است.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: یکی از رویدادهایی که در حوزه مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی و اجرا شد، اجرای زنگ پسماند در مدارس ابتدایی سراسر کشور است.
در این ویدیو که از فیلم سینمایی «هتل» منتشر شده است، حرکت پژمان جمشیدی که در وان حمام با حالتی خواب‌آلود صابون را با گوشی همراهش اشتباه می‌گیرد، با انتقاد مواجه شده است.
نبود نظارت سازمان سینمایی بر فیلم‌هایی که در پلتفرم‌‎ها به نمایش درمی‌آید این فضا را به مکانی امن برای جولان فیلم‌های مروج اندیشه صهیونیستی و ضدمقاومت اسلامی بدل کرده است
داشتن خانواده سالم و شاد باعث می‌شود تا فرد سلامت روانی بهتری را تجربه کند و در آینده فرد موفق‌تری باشد. درواقع خانواده‌های سالم با تربیت فرزندانی سالم‌تر، سلامت جامعه را تامین می‌کنند. با این تفاسیر جوامع نیازمند شکل‌گیری خانواده‌های شاد هستند و در این زمینه باید تلاش و برنامه‌ریزی مستمر داشته باشند.

سازمان آگهی های پرسون