تازه‌ترین عناوین

رئیس دفتر سازمان جهانی بهداشت در روسیه:

کرونا هنوز قربانی می گیرد

باتیر ​​بردیکلیچف، رئیس دفتر سازمان بهداشت جهانی در روسیه در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) گفت که ویروس کرونا بشریت را رها نکرده ، فصلی شده است و هنوز هم جان انسان ها را می گیرد.
در این وضعیتی که برای نظام سلامت درست کردیم و هنوز نتوانسته ایم پزشکی خانواده را در کشور اجرا کنیم، چه کسی یا چه گروهی مقصر است؟ مردم؟ خانواده‌ها؟ دولت؟ نمایندگان مجلس، سیاستگزاران سلامت…؟ فعلاً دنبال مقصر نیستیم زیرا با گذشت بیش از ۲۰ سال از قوانین ابلاغی و عدم اجرای پزشکی خانواده، ما دیگر حتی فرصت و انرژی و منابع کافی برای یافتن مقصر را هم نداریم.
رئیس فدراسیون والیبال ایران، موتا پائز را از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان برکنار و پیمان اکبری را جایگزین وی کرد.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار جاری با رئیس جمهور اوکراین به وی وعده داد که تا ساعات آتی کمک نظامی ۲۲۵ میلیون دلاری واشنگتن برای اوکراین را امضاء خواهد کرد.
دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، پارک علم و فناوری قزوین، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان قزوین، بمنظور همکاری مشترک در راستای تحقق شعار سال، تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری منعقد کردند.
ضمن تکذیب شایعات بی اساس منتشره در فضای مجازی علیه احدی از ارکان قضایی،فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را جهت شناسایی و تعقیب منتشرکنندگان شایعه و تشکیل پرونده در این باره نزد مراجع ذیصلاح به جهت صیانت از ارکان خود انجام خواهد داد.