نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان نصب و اجاره داربست

نکات مهم نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان توسط شرکت الو داربست در تهران و کرج + کاربردهای داربست فلزی | برای مشاوره رایگان تلفنی به صورت 24 ساعته میتوانید به وب سایت الو داربست مراجعه کنید.
تصویر نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان نصب و اجاره داربست

به گزارش سایت خبری پرسون، نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان به دلیل امنیت پیوسته سازه داربست و مقاومت حداکثری داربست در برابر حوادث جانی و مالی، یکی از گزینه های ابتدائی سازندگان ساختمان و مردم عادی است. ما در این مقاله سعی داریم نکات مهم و تاثیر گذار در نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان را که احتمالا به شکل جامع در دسترس نباشد را تحت یک مقاله کامل به شما عزیزان ارائه بدهیم.

شرکت های متعددی در زمینه نصب و اجاره داربست فلزی فعالیت میکنند اما آیا تمام آنها از استاندارهای مشخص شده اتحادیه داربست فلزی بهره مند هستند؟ تا چه حد میشود به شرکت های داربستی اعتماد کرد؟ با دقت به چه نکاتی میشود شرکت های معتبر در این زمینه را شناخت؟ در ادامه به تمام این سوال ها پاسخ میدهیم فرآیند سفارش نصب و اجاره داربست را برای شما آسان کنیم.

اجراء داربست و نصب آن یکی از حساس ترین کارهای در ارتفاع است که نیازمند تجربه کار و مهارت کامل دارد؛ زیرا نصب خود سازه ایی که قرار است دسترسی پذیری به ارتفاع را به ما بدهد بسیار مسجع و سخت تر از فعالیت به روی آن برای منظور دیگر است.

نصب داربست فلزی ساختمان

نکات مهم نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان

اولین سوالی که باید شرکت داربستی به شما پاسخ بدهد این است که آیا زیر نظر اتحادیه داربست فلزی فعالیت میکند؟ اگر جواب بله باشد سراغ دیگر نکات باید رفت. مراحل نصب داربست به دلیل عملیاتی بودن آن باید همواره با رعایت نکات ایمنی و داشتن ویژگی های بازدارنده از خطرات احتمالی باشد که یکی از ابزار بازدارنده از خطرات، همراه داشتن بیمه حوادث داربست فلزی ساختمان است که شرکت نصب داربست باید ارائه بدهد.

مورد بعدی ارائه فاکتور رسمی داربستی به عنوان سند نصب داربست است که از سوی شرکت داربستی به کارفرما پروژه باید داده شود. همراه داشتن اکیپ نصاب (استاکار داربست بند) حرفه ایی یک پیش نیاز برای ایجاد این سازه است و استفاده از اشخاصی که مهارت کامل کار در ارتفاع را ندارند یک اشتباه فاحش است که میتواند منجر به به اتفاقات جبران ناپذیری شود. در ادامه عناوین نکات مهم نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان را باهم مرور میکنیم:

  • فعالیت زیر نظر اتحادیه داربست فلزی
  • همراه داشتن بیمه حوادث داربستی
  • ارائه فاکتور رسمی داربست فلزی
  • استفتاده از استاکار داربست بند با تجربه
  • رعایت ایمنی از نصب تا جمع آوری سازه داربست

اجاره داربست فلزی ساختمان

برای اجاره داربست فلزی ساختمان ابتدا باید از نوع سازه ایی که به آن نیاز دارید آگاه شوید تا بهترین نوع داربست را نسبت به نیاز پروژه خودتان انتخاب کنید. به عنوان مثال: اگر در پروژه مدنظرتان نیاز به سازه متحرک داشته باشید بهتر است داربست چهارپایه چرخ دار سفارش بدهید یا در صورت نیاز به مسقف کردن محیط، داربست کفراژ مسقف یک انتخاب هوشمندانه است. مورد بعدی که در انتخاب نوع داربست برای اجاره دارای اهمیت است؛ توجه به نوع محاسبه قیمت اجاره داربست فلزی است؛ به زبان ساده تر به عنوان مثال: داربست چهارپایه و داربست بنر بر اساس عدد، داربست نما و داربست قالبی بر اساس متر مربع، داربست کفراژ و داربست زیربتن بر مبنا متر مکعب و داربست های سفارشی بر حسب توافق محاسبه و تعیین میشود.

برای اجاره داربست در تهران و کرج میتوانید به شماره های 09104090771 و 09104090731 (الو داربست) تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخفیف 25 درصدی اجاره داربست فلزی در تهران و کرج بهره مند شوید.

نصب داربست فلزی ساختمان

نصب داربست فلزی ساختمان

برای نصب داربست فلزی ساختمان پس از تماس گرفتن با شرکت داربستی باید منتظر رسیدن اکیپ نصاب داربست بند باشید تا در محل لوکیشن پروژه شما حاضر شوند و پس از بررسی تمامی ابعاد نیاز پروژه شما، دسترسی پذیری کاملی با نصب سازه داربست ایجاد کنند.

معمولا برای نصب داربست باید پایه های داربست (لوله های 6 متری) برپا شود تا در ادامه با کمک قالب (لوله های 1 متری) و بست چهارپیچ یک کلاف مطمئن و ایمن ساخته شود. نصب داربست بر اساس همین الگو تعریف شده تا آخرین ارتفاع ادامه پیدا میکند با این تفاوت که هرچه ارتفاع بیشتر باشد نیاز به مهار کردن نیز بیشتر میشود و از یک ارتفاع مشخص به بالا بهتر است ابتدا سازه را از نوع داربست کفراژ نصب و اجراء کرد.

بهترین شرکت نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان

الو داربست یکی از بهترین شرکت های نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان در تهران و کرج (استان تهران و البرز) است که در صورت ثبت سفارش از مزایای متعدد شما را بهره مند میکند. الو داربست در تهران با داشتن چند انبار در تجریش، چیتگر، تهرانپارس و شهرری توانسته در سریع ترین زمان خدمات نصب و اجاره داربست فلزی را به شما عزیزان ارائه بدهد.

  • تخفیف 25 درصدی از ماه دوم
  • پوشش کامل مناطق تهران و کرج
  • فعالیت 7 روز هفته 24 ساعته
  • ارائه فاکتور رسمی
  • ارائه بیمه حوادث
  • زیر نظر اتحادیه داربست فلزی
  • نرخنامه ثابت در تمام نقاط

الو داربست فعالیت مستمر 24 ساعته در تمام 22 منطقه تهران + کرج و حومه این دو شهر را در سریع ترین زمان نصب داربست بعد از ثبت سفارش شما اجرائی میکند. داربست شمال تهران، داربست شرق تهران، داربست غرب تهران و داربست جنوب تهران، 4 بخش اصلی تقسیم بندی فعالیت الو داربست در شهر تهران است که هر بخش دارای منطقه های شهرداری و هر منطقه از چندین محله تشکیل شده است. الو داربست این نوید را میدهد تا در کمتر از 1 ساعت در هر منطقه یا محله ی تهران که شما بخواهید آماده نصب و اجاره داربست فلزی ساختمان است.

نصب داربست فلزی ساختمان

کاربردهای انواع داربست فلزی

کاربردهای انواع داربست فلزی تنها به پروژه های ساختمانی معطوف نمیشود؛ بلکه در صنایع اتمی (هسته ایی)، در ناحیه های صنعتی و نیمه صنعتی، پالایشگاه های نفتی و گازی، علوم کشاورزی، پروژه های عمرانی (پل سازی، تونل سازی) و موارد بسیار زیاد دیگر تاثیر گذار است.

اما بیشترین کاربرد داربست فلزی برای ساخت و ساز و پروژه های ساختمانی است که اولین انتخاب سازنده ها و مهندسین برای دسترسی پذیری به ارتفاع است. داربست فلزی ساختمانی در انواع مختلفی قابل نصب است و به دلیل شکل پذیری بالا در بیشتر پروژه ها با هر کاربردی میتوان از این سازه استفاده کرد.

انواع داربست فلزی

داربست فلزی دارای انواع متعدد با کاربردهای متنوع است که سعی داریم 10 مورد از مهم ترین آنها را با شما به اشتراک بذاریم.

داربست فلزی نما داربست فلزی کفراژ داربست فلزی بنر داربست فلزی زیربتن داربست فلزی چهارپایه
داربست فلزی دیواره داربست فلزی تابلو داربست فلزی قالبی داربست فلزی مسقف داربست فلزی آسانسور

اجاره داربست نما، اجاره داربست دیواره، اجاره داربست قالبی و اجاره داربست تابلو بر اساس متر مربع محاسبه میشود. اجاره داربست کفراژ، اجاره داربست زیربتن و اجاره داربست مسقف بر مبنا متر مکعب قیمت گذاری میشوند. اجاره داربست بنر، اجاره داربست چهارپایه و اجاره داربست آسانسور بر حسب عدد قیمت آنها مشخص میشود.

نصب داربست فلزی ساختمان

در آخر این مقاله سعی داریم یادآور این موضوع مهم باشیم که داربست فلزی یک کار اجرائی و با اهمیت است که رعایت نکته به نکته آن میتواند امنیت شما را در پروژه تضمین کند و دسترسی های متعدد به کدهای ارتفاعی مدنظر شما برای رفع نیازتان بدهد.

الو داربست | اجاره و نصب داربست در تهران و کرج 09104090771

منبع: الو داربست

681454