تازه‌ترین عناوین

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: دلیل اصلی تصادفات اتوبوس‌های داخلی حامل زائران کربلا، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و در اتوبوس‌های خارجی، نقص فنی اتوبوس بوده است.
روزنامه عبری زبان "تایمز اسرائیل" با اشاره به لو رفتن فایل صوتی سخنان نتانیاهو در دیدار با خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه، تاکید کرد که گفتگوهای نتانیاهو با این خانواده‌ها پر تنش بوده و آنها نتانیاهو را به کم کاری در پرونده مبادله اسرا و طفره رفتن از امضای توافق متهم کردند.
بر اساس نگرش بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبری امروز جامعه ما تکفیر و لعن از زبان افرادی چون آقای فیاضی ظلمی فاحش بر این شخصیت‌ دردمند در حوزه فرهنگ این دیار (دکتر شریعتی) است؛ بنابراین باید پرسید آیا در مؤسسه‌ای که ایشان عضو هیئت مدیره آن است و عنوان امام خمینی را دارد ممشای ایشان ترویج می‌شود؟!
مسکو با انتقاد از غرب و واشنگتن به علت دادن اجازه به اوکراین برای استفاده از تسلیحاتشان بمنظور حمله به عمق خاک روسیه، در مورد جنگ جهانی شوم به آمریکا هشدار داد.
پس از اعتراف «مارک زاکربرگ» مدیر عامل متا به فشار جو بایدن رئیس جمهور و کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا به او، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات امسال ادعاهای تقلب در انتخابات را تکرار کرد.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۴ روز سه شنبه به وقت محلی تبلیغ جدیدی را منتشر و ادعا کرد که سیاست های مهاجرتی کامالا هریس نامزد دموکرات ها باعث کاهش مزایای تامین اجتماعی مردم آمریکا می شود.

فوق‌ستاره پرتغالی فوتبال جهان پس از اعلام ارزش وی در یکی از تارنماهای معتبر ارزش‌گذاری بازیکنان فوتبال جهان، صفحه این تارنمای فوتبالی را در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام بلاک کرد!

قهوه‌ی ترکیبی وایت بلند یک ترکیب منحصر به‌فرد از دو نوع قهوه محبوب عربیکا و ربوستا است که به نسبت ۵۰ به ۵۰ مخلوط شده‌اند. این ترکیب دارای ویژگی‌های خاص هر کدام از این دو نوع قهوه است که برای بسیاری از قهوه‌دوستان، می‌تواند ترکیب ایده‌آل از هر دو نوع قهوه باشد.
تصاویر ویدئویی لحظه‌ای را نشان می‌دهد که ساختمانی در نصیرات در غزه در روز سه شنبه مورد اصابت موشک ارتش اسرائیل قرار می‌گیرد که در اثر انفجار، دوربین به زمین می‌افتد. نیرو‌های اسرائیلی به نبرد با حماس در مناطق مرکزی و جنوبی غزه ادامه می‌دهند و مقامات بهداشتی از کشته شدن دست کم ۱۷ نفر در حملات اسرائیل در روز سه شنبه خبر دادند.
جمعیت فعلی ایران تا پایان مرداد ۱۴۰۳ براساس ارزیابی از آخرین داده‌های سازمان ملل متحد ۹۱ میلیون ‌و ۶۸۱ هزار و ۳۱۵ نفر که حدود ۱۹ میلیون نفر از انان کودک هستند است.

فاطمه مهاجرانی را در صورتی که سخنگوی دولت شود باید از جمله جوان‌ترین‌ها در دولت دانست. او متولد مرداد ماه سال ۱۳۴۹ در شهرستان اراک است.

سازمان آگهی های پرسون