تازه‌ترین عناوین

مدیر اداره توسعه زیرساخت‌های فناورانه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم صنایع فرهنگی در قالب یادداشتی درباره نگاه ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری به صنعت، فناوری‌های نرم و صنایع خلاق تاکید کرد.
داشتن یک دستگاه دروغ سنج قابل حمل و استفاده آن برای هر شخصی که میخواهد بازجویی کند، ایده خوبی است اما ما آپشن های مورد نیاز را در اختیار نداریم به هر حال، چیزی که ما استفاده می کنیم، احساسات و حس درونیمان است که به ما قدرت تشخیص فرد دروغگو را می دهد و البته ، با استفاده از توجهمان میتوانیم به خوبی از پس این کار برآییم. برای تشخیص یک دروغگو باید به مواردی که در ادامه این بخش خواهیم گفت توجه کنید.
وزیر خارجه روسیه امروز –سه‌شنبه– گفت درخواست‌های اوکراین از غرب جهت استفاده از موشک‌های «سایه توفان» ساخت انگلیس علیه مسکو و سن پترزبورگ، به منزله «باج‌خواهی و بازی با آتش» است.

این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
معماران هند در سال‌های اخیر به طور فزاینده در جستجوی به چالش کشیدن فرم خانه‌های معمولی بودند، تا جایی که خانه‌های غیرمعمول به یک گرایش قابل‌توجه در پرجمعیت‌ترین کشور جهان تبدیل شده‌اند.
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از رمزگشایی و کشف عاملان ۲ قتل در شهر خبر داد و گفت: در یکی از این دو حادثه، زن ۶۷ ساله‌ای با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

تهران-ایرنا- یک رسانه وابسته به یهودیان حریدی آمریکا در واکنش به اظهارات یک عضو کابینه رژیم صهیونیستی درباره لزوم ساخت کنیسه در مسجدالاقصی، اظهارات وی را محکوم و یورش به مسجدالاقصی را حرام اعلام‌کرد.

برخی از ما به شکل های مختلف دعا می‌کنیم، سخن گفتن با خدا آزاد است، ولی ائمه چگونه سخن گفتن را به ما آموزش داده‌اند تا بهتر به حاجت و مقصود خود برسیم.
مسئولان امنیتی آگاه از روند مذاکرات اخیر در قاهره به روزنامه‌ای عبری گفتند که نتانیاهو هربار که مذاکرات شاهد پیشرفت بود، سنگ جدید جلوی آن انداخت و این بار نیز او بندی را مطرح کرده است که از قبل رد شده است.
ظهر امروز کارت بازی میلاد محمدی برای حضور در پرسپولیس صادر شد و این بازیکن می‌تواند سرخپوشان را در هفته سوم همراهی کند.
مهرداد محمدی با باشگاه استقلال ۲ قرارداد به امضا رسانده که قراداد دومی معتبر بوده و در سازمان لیگ به ثبت خواهد رسید. با این اوصاف وی بازیکن استقلال است.
سازمان آگهی های پرسون