جزییات توافق یوونتوس با سانچو

وینگر انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد مذاکرات خود را با بانوی آغاز کرد.
تصویر جزییات توافق یوونتوس با سانچو

به گزارش سایت خبری پرسون، فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرد که باشگاه یوونتوس پس از آسودگی خاطر از رسیدن به اهداف اصلی‌اش در بازار اکنون برای جذب جیدون سانچو از منچستریونایتد دست به کار شده است.

یووه یکی از پرمشغله‌ترین تیم‌‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده و علاوه بر اینکه امروز (سه‌شنبه) از فرانسیسکو کنسیسائو رونمایی کرد؛ به احتمال قریب به یقین تا پایان فصل نیز با تئون کوپمینرس، هافبک آتالانتا قرارداد خواهد بست. با این حال خرید‌های بانوی پیر به پایان نرسیده و این در حالیست که تنها 4 روز دیگر به بسته شدن بازار باقیست.

جیدون سانچو هدف بعدی بیانکونری است و طبق ادعای رومانو احتمال اضافه شدن این بازیکن 24 ساله به شاگردان تیاگو موتا بسیار زیاد است. سانچو به سبب اختلافاتی که فصل گذشته با اریک تن‌هاخ پیدا کرد در لیست سیاه سرمربی منچستریونایتد قرار گرفت و به بوروسیا دورتموند قرض داده شد. امسال هم شیاطین سرخ قصد نگه داشتن سانچو را ندارند و با استناد به همین موضوع رومانو نوشته است که طرف انگلیسی ممکن است با انتقال بازیکن موافقت کند. به نظر نمی‌رسد که این جابجایی قطعی باشد و منچستری‌ها هم خود را برای قرض دادن دوباره بازیکن آماده کرده‌اند، هر چند آنها می‌خواهند بندی در قرارداد بازیکن گنجانده شود که خرید او برای بانوی پیر در پایان فصل را اجباری کند.

طبق ادعای رومانو یوونتوس همزمان با سانچو و یونایتد وارد مذاکره شده است و بازیکن شخصاً به این جابجایی راغب است.

منبع: تسنیم

752566