تازه‌ترین عناوین

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
مهاجم سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس حتماً باید دو بازیکن در پست وینگر چپ و یک هافبک تهاجمی جذب کند تا تیم کامل شود.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه برای رعایت سقف بودجه دست به اقدامات بسیاری زد و اگر قرار است تیمی ادعا کند با رعایت سقف بودجه، ضررهایی به آن وارد شده، سپاهان است.
حقوقی فسخ قرارداد با مهرداد محمدی بر عهده باشگاه استقلال است و اگر این بازیکن قصد شکایت و انجام امور حقوقی را داشته باشد، می‌تواند پرونده‌ای علیه باشگاه استقلال تشکیل بدهد.
سریال «هشت پا» با موضوع مبارزه با مواد مخدر از مهر ماه با بازی هنرمندانی چون سعید چنگیزیان، محمد صادقی، نادر سلیمانی، افسانه چهره‌آزاد، علی اوسیوند و احمد نجفی به آنتن تلویزیون می‌رسد.
رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: افزایش ظرفیت پرستاری بدون ایجاد زیرساخت خیانت به مردم است. ایجاد مدارس بهیاری خیانت به مردم است، این موارد را به وزیر بهداشت هم اعلام کردیم. پرستاری مراقبت نیست، پرستاری تشخیص و درمان است. یعنی پرستار حق تشخیص و درمان دارد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت سه‌شنبه شب ششم شهریور ۱۴۰۳ از شناسایی و دستگیری سارقی که به «آرسن لوپن» مشهور شده، خبر داد.

یکی از حواشی بازی تراکتور و پرسپولیس که جنبه غیرفنی داشت و زیاد هم مورد توجه قرار گرفت، حمایت آشکار پسر رئیس‌جمهوری جدید ایران یعنی مسعود پزشکیان از تراکتور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در غرب پایتخت خبر داد که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

دبیر کل خانه پرستار ایران با بیان اینکه پرستاری شغلی سخت، خاص و پرخطر است، ادامه داد: اکنون علت عمده مهاجرت پرستاران جاذبه کشور مقصد و دافعه کشور مبدا است.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از اعلام لیست بازیکنان اعزامی به قزاقستان برای دو دیدار دوستانه گفت: ما اردوی پرفشار و خوبی را پشت سر گذاشتیم، از همه 23 بازیکنی که در این اردو کنار ما بودند سپاسگزارم، هیچکس کم‌فروشی نکرد و ما هر روز شاهد یک جدال تمام‌عیار در تمرینات برای قرار گرفتن در لیست نهایی بودیم. از این بابت به همه بازیکنان دعوت شده افتخار می‌کنم.

سازمان آگهی های پرسون