تازه‌ترین عناوین

مراسم تشییع پیکر زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان صبح امروز با حضور اهالی سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد. علی دهکردی، نگین صدق گویا، زهرا سعیدی، مهوش وقاری، مریم دوستی، مرجان علوی، حمیرا ریاضی، محمد احتشامی و فرهاد بشارتی از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.
با پایان فیفادی شهریور و از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر دردسرهای جدیدتری برای سازمان لیگ ایجاد خواهد شد از این جهت که این بار لیگ قهرمانان الیت و لیگ قهرمانان ۲ آسیا آغاز شده است.
میوه ها منبع غنی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند که برای حفظ سلامت مو ضروری می باشند و مواد مغذی لازم برای رشد و رشد فولیکول های مو را تامین می کنند.
یکی از مشکلات تندرستی امروز مردم در جهان و ایران، فراوانی فزاینده شیوع بیماری کبد چرب از نوع غیرالکلی آن و جنبه مهمتر و نگرانی در زمینه لزوم توجه به این بیماری، کاهش سن ابتلا به آن است که در سالیان اخیر به فراوانی دیده می‌شود.
رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیتی کشور در واکنش به جدیدترین آمار اعلام‌ شده درباره جمعیت ایران که از سوی سازمان ملل ۹۱ میلیون نفر اعلام شده است، این آمار را ناشی از اشتباه محاسباتی اعلام کرد و از مرکز آمار ایران خواست تا به‌عنوان دستگاه متولی ضمن بررسی تخصصی‌تر، موضوع را به نحو مقتضی به سازمان ملل متحد منعکس و تا حصول نتیجه آن را پیگیری کند.
سازمان آگهی های پرسون