بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تلفن همراه شهر تهران گفت: مصوبه جدید کمیسیون تلفیق مجلس بر قیمت درصد زیادی از موبایل‌ها موجود در بازار بی‌تاثیر است.

روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای، انتشار نقل قول از رییس دفتر رییس جمهوری مبنی بر نقش دولت در ایجاد نوسانات ارزی را بی‌پایه واساس خواند و آنرا ردکرد و اصرار مخالفین دولت برتکرار این دروغ و حتی تحلیل پیرامون آن را تداوم حمله به دولت وتحت تاثیر قراردادن آرامش نسبی بازار دانست.
نماینده کاشمر در مجلس با بیان اینکه دولتمردان متخصص ایجاد التهاب و نابسامانی در بازار هستند، گفت: از ایجاد التهاب در بازار دلار چه به دست می‌آورید؟ وقتی درآمدتان با دلار و خرجتان با ریال است، قطعاً با قیمت دلار بازی می‌کنید.
قیمت انواع میوه و تره‌بار طی هفته‌های اخیر نوساناتی داشته است با این وجود مسئولان از تنظیم بازار میوه شب عید و تعادل قیمت‌ها خبر می‌دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت لایحه اصلاح شده را دوباره به مجلس آورد که حدود ۹ کار مثبت در درون آن انجام شده بود مانند شفاف سازی در بحث نفت، کاهش وابستگی به اوراق فروش و... بود که این حرکت دولت جای امید داشت.
معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان تهران گفت: نسبت به هفته گذشته بطور متوسط روی هر شانه تخم مرغ، ۳هزار تومان کاهش قیمت را مشاهده می‌کنیم.
رئیس دفتر ریاست جمهوری با اشاره به جلسه وزاری اقتصادی دولت با رئیس جمهوری از ساز و کار دولت برای کنترل قیمت و تامین کالاهای شب عید خبر داد و گفت: نظارت بر بازار شب عید بیشتر می‌شود.
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال؛

آیا طلا به استقبال ارزانی می رود؟

در آخرین هفته بهمن ۹۹ بازار ارز و سکه از نوسان اندکی برخوردار بودنند و شاخص بورس روند نزولی داشت.
گزارش پرسون از مهاجرت و تاثیرات آن بر جامعه؛

از رویای غرب تا شب های در به دری

تبلیغات فریبنده مهاجرت به کشورهای پیشرفته دنیا، آنقدر دامنگیر شده است که دل خیلی ها را برده است. سخت و گران شدن هزینه های زندگی در ایران هم علتی شده است که فکر مهاجرت فقط در بین دانشگاهیان و طبقه مرفه جولان ندهد بلکه هر جا را نگاه کنیم، یکی می گوید« اگر فرصتش بود می رفتیم.»
«انتظارات» در بازار محصولات دیجیتال تغییر کرد. تحقیقات میدانی از بازار فروش موبایل، تبلت و تجهیزات‌کامپیوتر نشان می‌دهد روند ریزش قیمت‌ها که از اواخر پاییز شروع شده بود و در دی ماه شدت گرفت، هم‌اکنون به‌دلیل آنچه «شکل‌گیری دوباره انتظارات تورمی» عنوان می‌شود، متوقف شده است.
به نظر می‌رسد بی سروسامانی بازار مرغ و تخم مرغ که هیچ کس تقصیر آن را به گردن نمی‌گیرد، در کنار اعلام نرخ‌های مختلف از سوی مسئولان، مصرف‌کنندگان را سردرگم می‌کند.
یادداشت/ مسئولین عزیز؛ ما مردم کاملا عادی و غیرآقازاده باور بفرمایید علاقه ای به خرید دلار و طلا نداریم اما مایحتاج روزانه مردم کشور گره به افزایش یا کاهش قیمت دلار خورده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی اعلام کرد که فروش مرغ با قیمت بیش از ۲۷هزار تومان گرانفروشی است.
گزارش «پرسون» از دغدغه های تعمیر وسایل برقی؛

تعمیر یا خرید وسیله نو!

با عوض شدن شرایط اقتصادی ایرانی ها در سه سال گذشته، با بالا رفتن قیمت لوازم برقی، تعمیر آنها هم گرانتر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه تامین میوه استان تهران با هدف تنظیم بازار شب عید در حال انجام است از سهمیه ۳۰۰۰ تن سیب و ۳۰۰۰ تن پرتقال برای استان تهران در شب عید خبر داد.

‎به دلیل شرایط اقلیمی در برخی از استان های ایران نخلستان های گوناگون خرما احداث شده و این شرایط اقلیمی باعث شده تا ایران در جایگاه دوم جهان در تولید خرما به عنوان یکی از مواد غذایی با ارزش تبدیل شود.