بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رئیس اتحادیه ساعت فروشان تهران گفت:« شرایط اقتصادی بازار ساعت را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده است؛ این کالا کاملا وارداتی و ارتباط مستقیمی با نوسانات ارز دارد و همچنین قدرت خرید هموطنان برای خرید ساعت بسیار پایین آمده است.»
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی روی تورم اثرگذار است، ‌گفت: مردم در حال حاضر شرایط پذیرش تورم بالاتر و فشارهای معیشتی و اقتصادی را ندارند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان فتوکپی گفت:« یک هزار و 450 واحد صنفی فتوگپی با مجوز در شهر تهران فعالیت دارند، اما واحدهای بدون مجوز بسیار بیشتر از واحدهای صنفی مجوزدار هستند و اتحادیه و اتاق اصناف توان مقابله با واحدهای بدون مجوز را ندارند؛ چرا که این واحدها متعلق به نهادهای حکومتی مانند پلیس +10، مالیات، دادگاه ها، دانشگاه، شهرداری و...هستند.»
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی مطرح شد؛

روحانی: در بورس و بازار ارز سیاه نمایی می شود

رییس جمهوری گفت: سیاه‌نمایی و عملیات روانی تخریبی در بخش اقتصاد از جمله در بازار بورس و نوسانات ارزی را با هدف دلسردی و انفعال بخشی از جامعه سرمایه‌داران و فعالان اقتصادی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس گزارشی که گمرک ایران اعلام کرد، تاکنون بیش از ۱۶ میلیون تن کالای اساسی به کشور وارد شده است و نسبت به تأمین ذخایر کالاهای راهبردی اقدامات خوبی صورت گرفته است.
طبق مصوبه کمیسیون تلفیق؛

ارز ۴۲۰۰ تومانی از محاسبات بودجه حذف شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در این کمیسیون خبر داد و گفت: مردم مطمئن باشند تفاوت نرخ ارز در سلامت، معیشت، آموزش و تولید لحاظ خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۷ هزارتومان و هر شانه دو کیلویی ۳۴ هزارتومان برای مصرف کنندگان تعیین شده و نرخ فروش بیش از این در خرده‌فروشی‌ها اجحاف است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید کمیسیون صنایع به موضوع گرانی بی‌ضابطه مواد شوینده ورود کرده و با برگزاری جلسه با تولیدکنندگان مواد شوینده و بازدید از این واحدها میزان افزایش هزینه‌های تولید آنها را بررسی می‌کند.
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با بیان این که اعضای این صنف ورشکست شده‌اند گفت: به صورت تلویحی با بازگشایی تالارهای پذیرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی موافق شده است.

ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی نیز در روز شنبه ۱۰ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، در روز یکشنبه ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، در روز دوشنبه ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، در روز سه شنبه ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در روز چهارشنبه ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر:

طلا را مجازی معامله نکنید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: پیشنهاد داده ایم که یک آئین نامه یا چارچوبی برای مبادله طلا در فضای مجازی تدوین شود تا خریداران دچار مشکل نشوند؛ در واقع باید قوانین و ضوابط معامله در این فضا بسیار جامع و کامل باشد تا مصرف کننده و خریداران طلا در این حوزه متضرر نشوند.