بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر افت بازده اوراق خزانه و دلار ضعیف‌تر، نزدیک به بالاترین قیمت بیش از یک ماه گذشته قرار گرفت و در مسیر ثبت دومین افزایش هفتگی حرکت کرد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران گفت: تا ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ آمار ورودی به مراکز عرضه عمده گوشت مرغ به ۹۲۲ تن رسیده است.

در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته، بخش قابل‌توجهی از مسکن مورد نیاز خانوار، در بازار اجاره تامین می‌شود.
مشاهدات میدانی بازار گوشت حاکی از آن است قیمت گوشت در هفته های اخیر روند کاهشی نداشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دلالان قیمت‌گذار بازار مرغ هستند، گفت: زمانیکه جوجه ریزی به میزان کافی نیست، کمبود مرغ در بازار و گرانی آن موضوع دور از انتظاری نیست.
معاون امور بندر و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ۲ کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله‌های ۱۹ و ۲۱ بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کردند.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوساله نر زنده ۴۴ هزار تومان است، گفت: قیمت گوشت گوساله برای مصرف کننده نباید از ۱۲۰ هزار تومان بیشتر باشد.

به دنبال قرمز شدن کرونا؛

تعطیلی مراکز خرید و فروش خودرو

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعطیلی روز بازارها، مراکز همگانی خرید و فروش خودرو و مراکز تجاری زیر مجموعه شرکت ساماندهی خبر داد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۳ ارز با کاهش قیمت همراه شد، ۱۴ ارز افزایش قیمت یافت و نرخ بقیه ارزها ثابت ماند.
سرپرست اتحادیه مرغداران گوشتی ایران در گفتگو با پرسون تشریح کرد؛

دلایل نابسامانی و تلاطم بازار مرغ

تلاطمی که در دو ماه پایانی سال 99 در بازار مرغ اتفاق افتاد نتیجه قیمت کارگروه تنظیم بازار، تأمین و توزیع نهاده، عدم برنامه‌ریزی شفاف و مشخص برای توزیع مرغ پس از خروج از مزارع و کشتارگاه‌ها بود.
سوالاتی در مورد یک داروی وارداتی؛

آیا واردات واکسن آسترازنکا متوقف می‌شود!

ایران به تازگی بیش از ۷۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا را از سبد کووکس وارد کشور کرده است این در حالی است که اخیراً مسئول آژانس دارویی اروپا ارتباط میان لخته شدن خون و واکسن «آسترازنکا» را تأیید کرده است!
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد؛

ورود میوه های نوبرانه‌ بهاری به بازارهای میوه و تره بار

بنابر اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با ورود میوه‌ های نوبرانه فصل بهار به میادین میوه و تره بار، تنوع محصولات عرضه شده در این مراکز افزایش یافت.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و سیر نزولی تقاضا به احتمال زیاد باز هم از حباب سکه کاسته می‌شود و ما شاهد پایین آمدن قیمت سکه خواهیم بود.
طبق اعلام مسئولان کالاهای مورد استفاده در ماه رمضان که مشمول قیمت گذاری است مثل برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم که قیمت آن‌ها تا شنبه مشخص می‌شود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار توزیع خواهد شد و برای تنظیم بازار این ماه نیز اقلام اساسی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا در صورت لزوم توزیع شود.
وزیر جهاد کشاورزی از مردم عذرخواهی کرد

خاوازی: بازار مرغ آرام می گیرد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس تصمیم سران قوا تمام مسئولیت‌های تجارت در بخش کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورز‌ی نیست و مسئولیت تنظیم بازار در محصولات اساسی را هم عهده دار نیستیم.