بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت انواع گوشت قرمز را اعلام کرد.
برخی از فروشگاه ها که روغن خوراکی برای عرضه به مشتری دارند، فروش این قلم از کالای خود را تنها منوط به خرید جنس دیگری عنوان می دارند و به اصطلاح عامه «گروکشی» می کنند. در مقابل مسئولان صورت مسئله را پاک کرده و همواره اصرار دارند که «روغن به وفور در بازار موجود است و به شایعات توجه نکنید».
گرانی محصولات غذایی در یک سال اخیر به اوج خود رسیده و به نوعی سبد غذایی خانوار کوچکتر شده و خانواده های کارگری که از درآمد کمتری برخوردار هستند بیشترین لطمه را در این شرایط اقتصادی دیده اند.
تازه‌ترین قیمت انواع سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار حاکی از کاهش قیمت بادمجان و گوجه فرنگی و افزایش قیمت خیار و کلم بروکلی است، ضمن اینکه قیمت سایر محصولات فرنگی ثابت بوده و نسبت به نرخنامه قبلی تفاوتی نکرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی هفته گذشته و در جلسه ای که با مدیران و کارکنان مرکز پژوهش های مجلس داشت، با انتقاد شدید از افزایش قیمت ها و نیز گلایه از توزیع نادرست ارز دولتی میان تولید کنندگان از مدیریت نامطلوب در فضای اقتصادی کشور گلایه کرد.
چندوقتی است که بازار تخم مرغ با وعده های وزارت صمت و جهاد برای ارزان شدن نرخ تخم مرغ دست و پنجه نرم می کند.
«پرسون» اثرات تغییر رییس سازمان بورس را بررسی می کند؛

وزیر اقتصاد از حاشیه های بازار سرمایه در امان مانده!؟/ تغییر رییس؛ به جای حل مشکل!

پس از استعفای «حسن قالیباف اصل» از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، وزیر اقتصاد و دارایی، «علی دهقان دهنوی» یکی از معاونانش را به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی کرد؛ انتصابی که حالا برای بسیاری این سوال را پیش آورده است که چه تأثیری در بازار سرمایه خواهد داشت؟
ستاد ملی کرونا برای کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در چند مرحله واحدهای صنفی که در نیازهای روزمره مردم کمتر مورداستفاده قرار می گرفت را با محدودیت زمانی فعالیت مواجه کرد، در این بین عده ای از کسب و کارها خود را شامل آن دسته از واحدهایی که فعالیت شان جزو ضروریات است می دانستند.
اقتصاد جهانی، تحریم ها و بازاریابی سنتی فرش ایرانی، سبب شده است کشورهایی چون هند، نپال، پاکستان، ترکیه و... دست به تولید فرش هایی زده تا بتوانند مشتریانی در بازارهای جهانی برای خود پیدا کنند، هشداری برای آینده فرش دستباف، که جدیست.
وضعیت آشفته صنعت خودرو بر کل صنایع زیرمجموعه از جمله قطعه‌سازی تاثیر منفی گذاشته است. تا آنجا که تعداد زیادی از فعالان این بخش، به‌جای تداوم فعالیت، ترجیح به کناره‌گیری و تعطیلی داده‌اند.
گزارش پرسون از نسخه پیچی های دولت برای جلوگیری از گرانی میوه در کردستان؛

تسهیلات 4 میلیاردی مشکلات میوه شب عید را حل می کند؟ چه مقدار از میوه های شب عید از چنگال دلالان خارج می شود؟

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان، از اختصاص ۴ میلیارد تومان تسهیلات برای خرید میوه شب عید استان خبر داده است.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
گفتگو با مدیر شرکت پخش ابزار آرایشی؛

با "هومهر" دیگر نگران لوازم آرایش های تقلبی نباشید

توجه به کیفیت مواد آرایشی و بهداشتی به دلیل ارتباط مستقیم با نواحی حساس چون پوست بسیار حائز اهمیت است و با  داغی بازار لوازم آرایشی‌های تقلبی لزوم شناخت فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و پخش کننده‌های فعال موفق و معتمد در این زمینه در اولویت بانوان و فروشندگان لولزم آرایشی و بهداشتی است.
واکاوی این روزهای بازار سرمایه؛

زمان مناسبی برای خروج از بورس نیست

کارشناسان معتقدند در شرایطی که قیمت‌ها در بازار سهام در حداقل خود قرار دارند، زمانی مناسبی برای خروج از بورس نیست. در مقابل توصیه می‌شود با چند روش کاربردی و ایجاد چند تغییر در سبد سهام زیان‌ده، در بازه زمانی حداقل دو ساله، علاوه بر جبران زیان چند ماه اخیر، به بازدهی برسند و با زیان از بورس خارج نشوند.


اگرچه افزایش قیمت موبایل و تبلت در ایران فرمول مشخصی ندارد، اما برخی اصول همواره بر بازار حاکم هستند، مثلا براساس یک اصل کلی با توجه به اینکه تلفن همراه و تبلت کالاهایی وارداتی، محسوب می شوند تغییر تعرفه گمرکی واردات، تاثیر مستقیمی بر قیمت این محصولات دارد.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه) با کاهش ۱۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۱۰ هزار تومان معامله شد.
معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: با افزایش قیمت تخم مرغ عرضه آن به صورت بسته بندی لغو شد ولی به شکل ایجابی و تشویقی قابل پیگیری است.