صنعت معدن تجارت

آخرین و مهمترین خبرهای حوزه تجارت داخلی و خارجی، صادرات و واردات، صنایع و معادن را در سرویس اقتصادی پرسون بخوانید.

تضمین تولید پایدار، کسب سود در قالب ساز و کار بازار است. دخالت دولتی مانع این هدف است و هر اقدامی، دخالت‌های بعدی را به همراه دارد. حال دولت شکل تازه مداخله را در بازارها استارت زده‌است.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: صادرات تخم مرغ به صورت محدود به کشور افغانستان در حال انجام است.

ادامه اجرای فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی از جمله برنامه‌هایی است که باید تا پایان سال اجرا شود و این طرح شامل ادامه اجرای عملیات بتن‌ریزی عرشه اسکله، تکمیل عملیات لایروبی پای اسکله و حوضچه و نصب ملحقات اسکله با پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد است.
قیمت دنا تیپ یک امروز پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به ۴۰۲ میلیون تومان و قیمت کوئیک دنده‌ای به ۲۱۲ میلیون تومان رسید.
نشست مشترک هیأت ایرانی و نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی تجارت آزاد اوراسیا برای انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد با اوراسیا به میزبانی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار و مفاد این تفاهم‌نامه برای تجار و فعالان اقتصادی تشریح شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، مرحله دوم قرعه کشی خودرو، ۲۵ تیرماه (حداکثر تا آخر تیر) برگزار می‌شود.

منابع بودجه عمومی دولت برای امسال حدود ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان است که بخشی از آن از محل درآمدها یعنی مالیات و سایر درآمدها که در اهم آن عوارض گمرکی قرار دارد، تامین خواهد شد.

فعالان بازار خودرو به مردم توصیه می‌کنند که برای خرید خودرو دست نگه‌دارند و اولویت‌شان این باشد که خودرو مورد نیاز خود را از کارخانه خریداری کنند تا سودهای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، عاید دلالان و واسطه‌ها نشود.
قیمت گوشی سامسونگ امروز 15 تیر 1401 در این مطلب قابل مشاهده است.
مخالفت سیاستگذار خودرو با عرضه محصولات خودرویی در بورس حالا این سوال را مطرح کرده است که این نوع عرضه در نهایت چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد. در راستای پاسخ به این سوال، با سه دلیل به قطعیت چنین عرضه‌ای در آینده نزدیک پرداخته ایم و در نهایت نیز این نکته را مورد تاکید قرار داده ایم که این شیوه، عبور ملایم خودرو از قیمت‌گذاری دستوری است.