رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین خبر داد:

گام بلند و تاریخی اتاق قزوین در اعطای 3 برابری کارت بازرگانی/پرداخت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون از بدهی اتاق بازرگانی قزوین

مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی استان تعداد افراد دارای کارت بازرگانی از۶۶۰نفر به ۱۹۸۲ نفر افزایش یافته که نشانگر ارتقا بیش از سه برابری شاخص رشد در این زمینه می باشد.
تصویر گام بلند و تاریخی اتاق قزوین در اعطای 3 برابری کارت بازرگانی/پرداخت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون از بدهی اتاق بازرگانی قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که امروز در محل سالن جلسات وکیل التجار اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان عنوان کرد: در این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی استان تعداد افراد دارای کارت بازرگانی از۶۶۰ نفر به ۱۹۸۲ نفر افزایش یافته که نشانگر ارتقا بیش از سه برابری شاخص رشد در این زمینه می باشد.

پرداخت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون از بدهی اتاق بازرگانی قزوین

رییس اتاق بازرگانی قزوین اظهار کرد: امروز اتاق به لحاظ تجهیزاتی و نرم افزاری تکمیل شده و دنبال پایان کار هستیم و امروز توانستیم ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بدهی را پرداخت کردیم و با افتخار امروز دوبرابر بدهی گذشته در اتاق اعتبار مالی داریم و برای همه موضوعات مرتبط با اتاق هزینه کردیم و در حال حاضر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار داریم.

عبدیان گفت: امروز توانستیم از اتاق هم بودجه بگیریم و در همه حوزه ها حقمان را گرفتیم که این کار در گذشته انجام نشده بود.

رییس اتاق بازرگانی قزوین افزود: پرسنل اتاق هم امروز پایش شده و همه نیروهای کاری جذب شدند و جایگاه اتاق از درجه دو به درجه یک ارتقا یافته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن قزوین اذعان کرد: در خصوص راه اندازی دفاتر اتاق بازرگانی در خارج از کشور اخیرأ برای صرفه جویی در هزینه ها و افزایش خروجی و کارآمدشدن دفاتر خارج از کشور تصمیم گرفتیم با کمک 7 اتاق‌ در سطح کشور، گروهی راه اندازی شده تا از ظرفیت این دفاتر حداکثر استفاده صورت گیرد‌ که در آینده همکاری ما دیگر اتاق ها به 10 مورد خواهد رسید.

عبدیان اظهار کرد: امیدوار هستیم با هماهنگی اتاق بازرگانی چند استان که دفاتر خود را در روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، چین و اربیل عراق راه اندازی کرده و یا خواهند کرد بتوانیم به دستاوردهای بهتری برسیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن قزوین افزود: 4 هزار و 298 درخواست بخش خصوصی بررسی و در نهایت 1744 درخواست به صورت مکتوب به دستگاه‌های متولی ارجاع شد که با پیگیری مطالبات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و توقف وصول مالیات و عوارض مالیات علی الحساب از صادرات روغن تصفیه دوم و پیگیری ایجاد پایانه گمرکی در شهرک صنعتی پاسارگاد و تایید ثبت سفارش ارزی واحدهای تولیدی و سهمیه ارزی امسال و موافقت با واردات کالا توسط صادرکنندگان کالا از اقدامات انجام شده است.

وی با انتقاد از عملکرد منفی سازمان تامین اجتماعی در تعامل با فعالین بخش اقتصادی و هموارسازی مسیر رونق تولید اظهار کرد: این سازمان با اجرای طرح تطبیق عناوین شغلی، درصدد پر کردن کسری درآمد خود است.

عبدیان اظهار کرد: تامین اجتماعی افرادی که از سال ۷۵، ۷۷ و ۸۰ مشغول به کار بوده‌اند و اکنون در آستانه بازنشستگی قرار دارند را مجبور به شکایت از کارفرما می‌کند که جریمه کارفرما به جیب کارگر هم نمی‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یاد آورشد: در ۴۰ سال گذشته تامین اجتماعی نتوانسته منابع خود را نگه دارد و دولت‌های مختلف، دست در جیب این سازمان کرده‌اند.

عبدیان اضافه کرد: اگر قرار است هزینه میلیاردی بازنشستگی از سوی فعالان اقتصادی پرداخت شود، نیازی به تامین اجتماعی نیست و می‌توان به منابع موجود از راه‌های دیگر ارزش مضاعف بخشید تا بیشتر از مبلغ پرداختی تامین اجتماعی به کارفرما و کارگر برسد.

عبدیان عنوان کرد: این موضوع در دولت قبل که همواره دنبال احقاق حق بود، از سوی برخی مدیران اتفاق افتاد و متاسفانه به اعتبار مجموعه دولت آسیب زد و بنده در حضور رییس سازمان‌ تامین اجتماعی کشور هم این مطلب را بیان کردم.

787245

سازمان آگهی های پرسون