حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

شوهر زن اعتراف کرد و گفت: روز حادثه پس از جرو بحث زیاد، شال همسرم را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم، چون خودم بنایی بلد بودم جسدش را لای دیوار خانه گذاشتم و با سیمان و گچ رویش را پوشاندم و درز دیوار را به طور کامل بستم تا اثری از او باقی نماند.
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات جمشید شارمهد، سرگرده گروهک تروریستی تندر به قرائت کیفرخواست در خصوص بمب‌گذاری‌ در نقاط مختلف کشور به دستور شارمهد اختصاص داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر تهران _ دورود در کیلومتر ۴۴ محور ازنا به اراک و مصدوم شدن ١٧ نفر در این حادثه خبر داد.
روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه اعلام کرده است که عامل پخش صوت حاوی محتوای سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولان نظام شامگاه 20 بهمن ماه سال جاری در بازار رضا (ع) مشهد که از عوامل گروهک پلید و جنایت کار منافقین است، دستگیر شد.
متهم: تصمیم اشتباه گرفتم و سناریو آدم‌ربایی خودم را طراحی کردم

جزییات دادگاه کلاهبرداری از طریق فروش خودرو

جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو (کلاهبرداری شبکه‌ای) با حدود ۲ هزار شاکی، به ریاست قاضی حسین سعیدی برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: یگان‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر نیشابور با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان وبا اشراف اطلاعاتی، خودرو کامیون حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف  کردند.
پرتو برهانپور وکیل اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی - خبرنگاران فوت شده در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در صفحه شخصی خود در توییتر درباره دادگاه تجدیدنظر این پرونده نوشت.
وکیل اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی - خبرنگاران فوت شده در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران - نوشت: شعبه ۲ دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان غربی در پرونده اتوبوس خبرنگاران به‌درستی حدوث اختلاف در صلاحیت را نپذیرفت و پرونده را اعاده کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: مرد ۵۲ ساله ای در یکی از روستاهای شهرستان هلیلان پس از به قتل رساندن عروس ۲۲ ساله‌اش، با شلیک یک گلوله به زندگی خود پایان داد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع اومیکرون در کشور دوره آموزش رزم مقدماتی برای مشمولان پایه خدمتی اسفند از ۴۵ روز به یک ماه کاهش یافت.