حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودکشی قاتل پس از قتل ۲ برادرش در شهر کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری متهم پرونده قتل خانوادگی که مردادماه امسال در این شهرستان اتفاق افتاده بود، خبر داد.
مسئول کاردان ایستگاه دانشگاه شریف بعد از شنیدن خبر بد شدن حال یک مسافر به‌خاطر گم‌کردن بسته طلاهایش، جستجو برای یافتن آن را آغاز کرد و موفق شد با پیداکردن طلاها به مسافر بدحال، امیدی دوباره بدهد.
در روزهای گذشته غده‌ای به وزن ۸ کیلوگرم را از شکم یک دختر ۱۳ ساله در دشتستان بیرون آورده شد که این اتفاق در گذشته به دلیل عدم تشخیص بیماری و سوءتفاهم خانواده و اطرافیان باعث جان‌باختن دختر نوجوانی شد.
متاسفانه در هفته گذشته وقوع سه قتل در شهرستان نهاوند موجب نگرانی بسیاری از مردم نهاوند شد که با ورود به هنگام دادستان نهاوند و عملیات ضربتی پلیس آگاهی نهاوند در دستگیری قاتلین؛ فضای شهر نهاوند آرامش بیشتری به خود دید.
در پی ورود یک خودرو به کوچه‌ای یکطرفه و مسدود نمودن مسیر برای عبور سایر خودروها و درخواست یک روحانی به همراه خانواده‌اش مبنی بر باز نمودن مسیر تردد توسط خودرو متخلف، راننده این خودرو پیاده شده و ابتدائاً اقدام به فحاشی به فرد روحانی و توهین به ارکان نظام می نماید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در مقیاس امواج درونی حوالی"فین" در استان هرمزگان را لرزاند.