حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در پی بارش باران‌های شدید و جاری شدن سیل طی روزهای اخیر، تاکنون دست‌کم ۱۰۵ نفر در ایالت ریودوژانیروی برزیل جان خود را از دست داده‌اند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری زن کلاهبرداری خبر داد که با ترغیب شهروندان به سرمایه گذاری در زمینه واردات، بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: یک زن و مرد که برای گرم نگه داشتن داخل خودرو اقدام به روشن کردن گاز پیک نیک کرده بودند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

دزدان نقابداری که با تهدید قمه از شهروندان زورگیری می‌کردند در حالی با تلاش نیرو‌های کلانتری احمدآباد مشهد دستگیر شدند که پلیس برای به دام انداختن آن‌ها در یکی از پارک‌ها شلیک کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر خلوت باعث افزایش سرعت‌ می‌شود،گفت: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خودرا بالا ببرند و باعث حادثه شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که امداد رسانی عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان رباط کریم به حادثه ریزش ساختمان و ایجاد آوار در رباط کریم، ادامه دارد، گفت: با تلاش نیرو‌های هلال احمر و دیگر عوامل امدادی، ۸ نفر از زیر آوار ها خارج و متاسفانه ۳ نفر فوت شدند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: بازی کودک شش ساله در یکی از روستاهای کنگاور با اسلحه شکاری مجوزدار پدر، باعث شلیک به سمت خواهر ۱۴ ساله و در نهایت مرگ وی شد.
سرقت پل در غرب تهران یکی از خبرهایی بود که در میانه بهمن‌ماه جاروجنجال زیادی در فضای خبری ایجاد کرد و حالا رییس پلیس پایتخت از جزئیات بیشتر ماجرای سرقت این پل پرده برداشته است.
فرمانده‌ کل نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس باید با پشتوانه قانونی و مقتدرانه انجام وظیفه کند، امروز خواسته و تاکید ما بازنگری در قوانین و قانون به‌کارگیری سلاح و برخی آیین‌های دادرسی است.
ماجرای هولناک این جنایت از شهریورماه ۱۳۸۹ و با مراجعه پسر جوانی به پلیس آگاهی تهران فاش شد. این مرد شکنجه‌گر پس از ۱۱‌ سال می‌تواند با سپردن وثیقه میلیاردی آزاد شود.
تحقیقات گسترده در پرونده خانه وحشت تهران و انجام آزمایش دی‌ان‌ای به کشف هویت دختری که در این خانه به قتل رسیده بود منجر شد.

سرهنگ رضا گودرزی رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد.
دادستان کل کشور خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به عنوان یک شهروند و مدعی العموم از شما درخواست و مطالبه جدی داشته و خواهم کرد که به فریاد صنعت خودروسازی برسید، در دولت قبل بسیار پیگیر شدیم، اما نتیجه نداشت.