حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مردی خودش را پزشک زیبایی و متخصص پوست و مو جا می‌زد و به تبلیغ در فضای مجازی می‌پرداخت. افراد زیادی به گمان اینکه او و همکارش پزشک هستند به مطب وی می‌رفتند و پزشک قلابی به بهانه تزریق ژل، بوتاکس و... دست به کلاهبرداری می‌زد تا اینکه دستگیر شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهرگفت: ۲۱ نفر در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور ایرانشهر ـ بم مصدوم‌شدن که حال 8 نفر وخیم گزارش شده است.
جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: خانم جوانی که با وعده‌های دروغین فردی شیطان صفت از شهرهای شرقی کشور به کرج آمده و در دام این فرد قرار گرفته بود با هوشیاری و پیگیری کاربر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان البرز نجات یافت.
مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرد در سال ۱۴۰۱ دو آزمون وکالت را برگزار خواهد کرد؛ یک آزمون فوق‌العاده در اواخر فروردین و یک آزمون در شهریور‌ ماه بر اساس روال هر ساله.
شوهر زن اعتراف کرد و گفت: روز حادثه پس از جرو بحث زیاد، شال همسرم را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم، چون خودم بنایی بلد بودم جسدش را لای دیوار خانه گذاشتم و با سیمان و گچ رویش را پوشاندم و درز دیوار را به طور کامل بستم تا اثری از او باقی نماند.