شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: با استفاده توان شرکت‌های داخلی تمامی پروژه‌های ریلی و زیرساختی کشور با استفاده از ریل ملی ساخته می‌شود.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش حائز اهمیت رانندگان در گردش کالا در کشور از مجلس و وزارت راه خواست که از حقوق رانندگان حمایت کنند.
محمود ترفع با تأکید بر اینکه دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، گفت: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.
شهردار منطقه ۹ ضمن بازدید از این محور شریانی که به نوعی ورودی شهر تهران محسوب می شود؛ بر اجرای ویژه طرح تحول نگهداشت شهر در این محدوه ( حد فاصل میدان آزادی تا خیابان شهیدان) تاکید کرد.
به منظور رفع مشکلاک مردم صورت گرفت؛

حضور برخی از نمایندگان تهران در محله تهرانسر

در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هیاتی از مجمع نمایندگان تهران صبح امروز با حضور در منطقه تهرانسر از نزدیک با مردم به گفتگو نشستند.
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای از اختلال در سامانه «تهران من» خبر داد و توضیحاتی در این باره ارائه داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید کرد دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، و افزود: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.