شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سازمان زیباسازی شهر تهران لحظاتی پس از سوت پایان بازی ایران و عراق که منجر به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی شد،«به سفر قطر می‌کنیم » را روی سازه های تبلیغاتی شهر اکران کرد.
مدیر سابق شهرداری تهران با تاکید بر ایجاد پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: توسعه شهری باید به طور متوازن و در همه حوزه‌ها صورت پذیرد.
مراسم تجلیل از مادران و همسران معظم شهدا در هتل فردوسی:

خانواده شهدا مثل زنجیر به هم پیوسته‌اند

شهردار منطقه 12 از برگزاری مراسم تجلیل از مادران و همسران معظم شهدا در هتل فردوسی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: ما شاهد ولنگاری مدیریتی در شهر تهران هستیم و این جزیره ای عمل کردن دستگاه‌ها و سازمان ها و عدم تبعیت از یک مدیریت واحد سبب شد کیفیت زندگی شهروندان در تهران کاهش یابد و از طرفی زندگی در شهر را برای مردم گران کند.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سازمانی عمومی غیردولتی و مستقل است که بودجه آن توسط شهرداری تهران تامین می‌شود و اعضای هیئت مدیره و رئیس سازمان با انتخاب هیئت امنا با حکم شهردار تهران منصوب می‌شوند.
نایب رئیس شورای شهر تهران از عمل موفقیت آمیز مهدی چمران خبر داد و گفت: به زودی از حضور ایشان در صحن شورا بهره خواهیم گرفت.

پرسون از محدودیت های تولید مسکن گزارش می دهد؛

همسایگان مزاحم/ حریم ها سدی برای رفع بافت فرسوده

یکی از مشکلات ساخت و ساز مسکن در تهران محدودیت هایی است که از سوی نهادهای گوناگون در زمینه ساخت و ساز به وجود آمده است و این موضوع باعث رفع نشدن بافت فرسوده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، اعطای ودیعه اسکان موقت را از دیگر تسهیلات در نظر گرفته‌ شده برای ساکنان بافت‌های فرسوده اعلام کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید به این موضوع ورود پیدا کرده و منابع مورد نیاز هم موجود است، مبلغ ودیعه در تهران 40 میلیون و در سایر شهرها 30 میلیون تومان است.

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: بازدید از برج میلاد تهران، همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر و تکریم از مقام بالای زن، برای بانوان و مادران گرامی رایگان خواهد بود.
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر بندر کنگان در بوشهر را لرزاند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه این مورد با ابلاغیه وزارت کشور در تضاد است در توضیح آن گفت: وزارت کشور اعلام کرده است که حتما اعتبارات مربوط به تبصره‌ها نیز باید به ردیف‌ها اضافه شود که حتما درجای خود درباره این موضوع بحث خواهد شد و آن را بررسی می‌کنیم.
طی جلسه با کسبه و ساکنان خیابان پامنار طرح شد:

ممنوعیت پارک حاشیه‌ای در خیابان پامنار

شهردار منطقه 12 از ممنوعیت پارک حاشیه‌ای در خیابان پامنار به منظور روان‌سازی ترافیک در این خیابان خبر داد.
به منظور بهبود سیمای شهری و افزایش سرای فضای سبز در منطقه 12:

خیابان 17 شهریور هم بلوار می‌شود

پس از تجربه موفق خیابان مجاهدین اسلام، شهردار منطقه ۱۲ از بهسازی و بازپیرایی خیابان ۱۷ شهریور، نظیر همان خیابان خبر داد.