شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به عدم حضور اعضای شورا در دیدار شهردار تهران با رئیس جمهور گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و در این موضوع چیزی نمی دانم، بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.
اولین همایش نماز و نشست فصلی ائمه جماعات مساجد منطقه 16 همزمان با هفته بسیج ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ،حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه تهران، پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج منطقه در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه 16 برگزار شد.
معماری اصیل ایرانی ـ اسلامی از شهرهای مختلف از جمله تهران طی سال‌های گذشته فاصله گرفته و حالا نه تنها بسیاری از شهروندان بلکه رئیس جمهور و شهردار پایتخت هم بر این موضوع تاکید دارند. شورای ششم تهران به این موضوع ورود یافته و قرار است مشوق‌هایی برای سازندگان در نظرگرفته شود.

شهردار تهران گفت: نجف و کربلا دیگر ۲ شهر عادی نیستند، بلکه در جبهه اعتقادی و بین المللی یک نماد هستند و ما نیز افتخار داریم در خدمت شما هستیم و برای بالاترین سطح همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم.

شهردار تهران گفت: وقتی به حوزه مسائل اجتماعی وارد می‌شویم و به عدد ۲۱ هزار معتاد متجاهر در تهران می‌رسیم، نمی‌توان نسبت به تربیت درست فرزندان خود آرامش داشته باشیم.

پرسون از طرح پوچ تزریق واکسن در اتوبوس گزارش می دهد؛

پویش پر هزینه / استقبال سرد از طرح واکسیناسیون سیار

شهرداری تهران به دلیل حجم بالای درآمد، امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارد همواره در اجرای طرح های ملی، مذهبی، اجتماعی و رفاهی در کشور مشارکت دارد .
در سومین جلسه کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران مقرر شد تا نامگذاری معبری به نام شهیده والامقامِ تازه تفحص شده فاطمه اسدی در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد.

سرپرست ستاد سمن‌های شهر تهران با اشاره به نقش این ستاد در ایجاد پل ارتباطی میان سمن‌ها و مدیریت شهری گفت: استفاده از نظرات کارشناسی سمن‌ها در تصمیم سازی‌ها برای شورا یکی از اهدافی است که دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران توضیحاتی درباره وضعیت قطارهای مترو و تهیه وام برای اورهال واگن‌ها، فعالیت دستفروشان و نظافت مترو، تبلیغات و نشاط در شهر زیرزمینی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی با کمک ایده دانشگاهیان و شهروندان ارائه داد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه آرمان بلند ما این است که بتوانیم گاز را از تهران حذف کنیم و شهر بر مدار برق اداره شود، گفت: قرارداد خرید ۵۰ اتوبوس برقی نهایی شد.