کیفیت هوای تهران در ۱۲ ایستگاه قابل قبول است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۹۹ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.
تصویر کیفیت هوای تهران در ۱۲ ایستگاه قابل قبول است

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۱۳۰ و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز- شنبه ۲۰ مردادماه- با ثبت شاخص ۹۹ کیفیت هوا قابل قبول اعلام شده است.

ایستگاه‌های پونک با شاخص ۶۸، ستاد بحران با شاخص ۸۹، شهرری با شاخص ۹۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۵، گلبرگ با شاخص ۸۰، میدان فتح با شاخص ۸۵، پارک رازی با شاخص ۹۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۶، دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۸۲ و فرمانداری شهرری با شاخص ۸۳ کیفیت هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های پیروزی با شاخص ۱۴۵، مسعودیه با شاخص ۱۰۳، پارک سلامت با شاخص ۱۲۴، پاسداران با شاخص ۱۰۲، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۵، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۷، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۰ و شهرک چشمه با شاخص ۱۱۰ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهند.

وضعیت هوا در ایستگاه‌ پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با ثبت عدد ۱۵۹ ناسالم است.

تهرانی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک، ۹۸ روز هوای قابل قبول، ۳۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تنفس کرده‌اند؛ این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل هشت روز هوای پاک، ۱۰۳ روز هوای قابل قبول، ۲۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳ روز هوای ناسالم به ثبت رسیده است.

منبع: شهر

740163