شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار نارنجی و زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و فعالیت سامانه بارشی در شمال کشور خبر داد.
ساماندهی دستفروشان یکی از سیاست‌های مدیریت شهری فعلی تلقی می‌شود که در صورت تحقق صحیح و اعمال نظارت می‌تواند در امر هویت‌بخشی به پایتخت و اصلاح چهره شهر مثمر ثمر واقع شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد بسیار شدید همراه با خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و طوفان شن، امروز در استان‌های سیستان‌و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کردستان، زنجان، خوزستان و آذربایجان شرقی و غربی انتظار می‌رود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به مسدودشدن جاده هراز، تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.
مــدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری نشست های مشترک و انعقاد توافق نامه هایی با نهاد مردمی رسالت با هدف اعطای تسهیلات با شرایط ویژه به تاکسیرانان خبر داد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران مسیرهای پرترافیک در پایتخت در امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت) را اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:

برپایی میز خدمت در سامانه‌های شش‌گانه شرکت واحد

با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران در خصوص برقراری ارتباط مستقیم شهروندان و کارکنان با مسئولان مجموعه شهرداری تهران برای پاسخ‌گویی بی‌واسطه به پیام‌های مردمی و درخواست‌های همکاران، میز خدمت اتوبوسرانی در سامانه‌‌های شش‌گانه شرکت واحد، برپا شد.
«مدیران تهران برای اعلام تعطیلی مدارس خواب مانده بودند؟» این اظهار نظر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، فقط برای یک ساعت دیر اعلام شدن تعطیلی مدارس بود، آن‌هم در شرایطی که طی یک هفته گذشته استان‌های غربی و جنوب کشور درگیر گرد و غبار بسیار شدید‌تر از این روزهای تهران هستند، اما جنجال یک ساعت تاخیر در اعلام شدن تعطیلی مدارس در صدر اخبار قرار گرفت، به‌نحوی که وزیر آموزش و پرورش مجبور به عذرخواهی شد!
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی مدارس و ادارات در صورت ادامه روند آلودگی هوا خبر داد.
تعطیلی امروز مدارس ابتدایی استان تهران در ساعت هشت صبح اطلاع‌رسانی شد؛ تعطیلی که اکثر دانش آموزان در مدارس متوجه آن شدند و سردرگمی و مشکلاتی را برای اولیای مدارس و دانش آموزان رقم زد.

سازمان آگهی های پرسون