شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارندگی‌های اخیر در پایتخت و لغزندگی معابر توصیه‌ها و هشدارهایی را برای رانندگی در معابر لغزنده به شهروندان ارائه کرد.
نماینده مردم تهران در جلسه علنی مجلس در تذکری به زاکانی خواستار رسیدگی به مشکلات مردم منطقه کهریزک شد و گفت: شهردار تهران هر چه سریعتر از منابع حاصل از این مجموعه‌ها حق مردم محروم و مظلوم این منطقه را محقق کنید.
سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، اظهار داشت: به برکت خون شهدا این طرح بصورت محله ای هر روز مقابل خانه یک شهید اجرا می‌شود تا محدوده پیرامونی منازل شهدا نیز از طرح تحول بهره مند شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: با استفاده توان شرکت‌های داخلی تمامی پروژه‌های ریلی و زیرساختی کشور با استفاده از ریل ملی ساخته می‌شود.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش حائز اهمیت رانندگان در گردش کالا در کشور از مجلس و وزارت راه خواست که از حقوق رانندگان حمایت کنند.
محمود ترفع با تأکید بر اینکه دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، گفت: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.
شهردار منطقه ۹ ضمن بازدید از این محور شریانی که به نوعی ورودی شهر تهران محسوب می شود؛ بر اجرای ویژه طرح تحول نگهداشت شهر در این محدوه ( حد فاصل میدان آزادی تا خیابان شهیدان) تاکید کرد.