شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

سازمان زیباسازی شهر تهران، در آستانه سالگرد حادثه پلاسکو، با اکران تیترهایی که بر صفحه اول روزنامه‌های سراسر کشور، درباره این حادثه تلخ نقش بست، یاد و خاطره شهدا و کشته‌شدگان این حادثه را گرامی داشته است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 از نایب قهرمانی تیم پسران نونهال این منطقه در مرحله نهایی المپیاد تکواندو محلات مناطق 22گانه خبر داد.
دهمین برنامه ملاقات مردمی در مساجد:

منطقه 12 پیشرو در تشکیل مجمع محلات

شهردار منطقه 12 در دهمین برنامه ملاقات مردمی در مساجد این منطقه از تشکیل مجمع محلات در محلات 14گانه منطقه 12 خبر داد.
استاندار تهران با اشاره به اینکه قانون شوراهای آموزش و پرورش بیشتر جنبه پشتیبانی و لجستیکی به خود گرفته است گفت: حتما باید کمک کنیم که ساختار این قانون را ارتقاء داده و شوراها را توانمند کنیم. اکنون شوراهای آموزش و پرورش کارکرد حداقلی دارند که می توان آن را ارتقاء داد و تکمیل کرد.
با موافقت رهبر معظم انقلاب؛

آتش‌نشانان پلاسکو شهید خوانده می شوند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران از موافقت رهبر معظم انقلاب با شهید خواندن آتش‌نشانان کشته‌شده در حادثه پلاسکو خبر داد.
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: بیش از ۵۰۰۰ راننده تاکسی به دلیل عدم تزریق واکسن از اول بهمن ماه ممنوع الکار می‌شوند.
معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: با توجه به سویه جدید ویروس کرونا و افزایش ابتلا در روزهای اخیر، همچنان از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و مراجعات حداقلی بویژه در روزهای آخر هفته مانند سنوات گذشته با این سازمان همراهی کنند.
آخرین مقصد طرح رصد در منطقه 7؛

اجرای بیست و دومین رویداد "طرح رصد" در منطقه ۷

بیست و دومین رویداد "طرح رصد" در منطقه 7 با حضور نرجس سلیمانی، مهدی پیرهادی، محمد آخوندی و میثم مظفر اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مسیب حسن‌زاده سرپرست ستاد شورایاری‌ها، شهردار و جمعی از مدیران این منطقه برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به انتخاب منطقه ۱۳ به عنوان نامزد شهر سالم در پایتخت افزود: این منطقه به عنوان کاندید شهر سالم در پایتخت انتخاب و در شبکه ملی شهرهای سالم در ایران ثبت شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان و تسهیل در امر پرداخت عوارض پایدار بدون نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری، دفاتر خدمات الکترونیک شهر و... علاوه بر توسعه خدمات در سامانه تهران من، اقدام به درج بارکد دو بعدی در قبوض عوارض سالجاری نموده است.