احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

مهرعلیزاده با بیان اینکه کسری بودجه از عوامل اصلی تورم است گفت: برنامه دولت من برای تامین کسری بودجه اجرای کامل و دقیق قانون هدفمندی یارانه هاست.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: .مسئول کارگروه روستا و عشایر دولت سایه، برای پژوهش دقیق بیش از یک سال در استان‌ها زندگی کرد و مداوم با روستانشینان و عشایر در ارتباط بود.

عصر شنبه نخستین مناظره انتخاباتی هفت نامزدی که توانستند تأییدیه شورای نگهبان را دریافت کنند، با محوریت اقتصاد برگزار شد اما به نظر می‌آید افکار عمومی تاکنون به تغییر چهره نامزدها بیش از نگاه‌ و راهکار اقتصادی‌شان توجه نشان دادند.
سخنگوی شورای ائتلاف از اعلام فهرست نهایی این شورا برای انتخابات شورای شهر تهران در روز دوشنبه خبر داد و گفت: نامزد تعیین شده برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شهر تهران به زودی اعلام می‌شود.
در هر انتخاباتی برخی شکست‌خورده و اقلیت‌اند و شماری نیز پیروزمند و اکثریت. از اکثریتی‌ها، معمولا اندکی که خوش‌شانس‌تر، کارآمدتر یا سیاس‌ترند به جیفه دنیایی و آلاف و الوفی می‌رسند.
درحالی‌که نخستین مناظره نامزدهای انتخابات 1400 به‌لحاظ فرم برگزاری و بگومگوی‌های مرسوم و حملات نامزدها به هم نه‌تنها چیزی از مناظره‌های انتخابات گذشته کم نداشت و بلکه حتی بیشتر هم بود، اما از نگاه مخاطبانی که آن را دنبال کردند، نه چنگی به دل زد و نه جذاب و تهییج‌کننده به نظر آمد.
فراکسیون جمعیت هلال احمر مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از ابراهیم رییسی از ملت ایران به خصوص داوطلبان، امدادگران، بازنشستگان، کارمندان و دلسوزان جمعیت هلال احمر برای حمایت از این نامزد انتخاباتی و حضور پرقدرت در صحنه انتخابات دعوت کرد.
موضوع تبلیغات در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به شرایط پیش‌آمده یعنی فراگیری کرونا و منع آمد وشد بین استان‌ها، شرایطی را به‌وجود آورده که در نوع خود کم‌ نظیر است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نوشت: همین‌جا از رقیب اصلی خودم، آقای رییسی دعوت می‌کنم در اینستاگرام به‌ شکل زنده مناظره کنیم و بعد خدمت آقای جلیلی هستم.
مناظره نخست کاندیدای ریاست‌جمهوری در حالی برگزار شد که در این مناظره هیچ برنامه راهبردی برای برون‌رفت از مشکلات کنونی اقتصاد کشور ارائه نشد و بیشتر وقت این مناظره صرف جنگ لفظی کاندیداهای ریاست‌جمهوری شد.
رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: اولین مناظره انتخاباتی به نوعی سقوط اخلاق بود، آنچه بیش از هر چیز در مناظرات اخیر، اذهان را به خود مشغول کرده، سقوط اخلاق سیاسی است.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۲۹ بار با بردن اسم بنده به من تهمت زدند با توجه به اینکه به رقیب اصلی بنده ۵ دقیقه فرصت اضافی داده شد، باید ۲۰ دقیقه فرصت اضافی برای پاسخگویی به بنده هم اختصاص یابد.
در مناظره اخیری که داشتم، اولین پرسش این بود که مسوولیت وضع اخیر به عهده چه کسی است؟ در واقع این پرسشی بسیار مهم است و پاسخ به آن نیز باید منطقی و با عدد و رقم و به دور از شعار باشد. در چارچوب عوامانه به راحتی می‌توانیم پاسخ دهیم که همه مسوولیت‌ها متوجه دولت فعلی است.